מנהל Safmarine בישראל רפי דרייפוס הודיע על עזיבה מסיבות אישיות

דרייפוס יעזוב את קבוצת איי. פי. מולר-מארסק לאחר 11 שנות פעילות. כרגע לא ידוע מי יחליף אותו בתפקיד


00:00 ,07.08.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

מנהל אזור ישראל של חברת הספנות Safmarine רפי דרייפוס הודיע על עזיבה.

דרייפוס הודיעה על ההחלטה להנהלת קבוצת איי. פי. מולר-מארסק אתמול (ב'), כשהמועד האחרון לעבודתו הוא 1 בדצמבר.

כרגע נכנסת החברה להליך חיפוש של מציאת מחליף. דרייפוס ציין שהוא מקווה שהבחירה תבוא מקרב עובדי החברה בישראל. הוא הוסיף, שנכון לעכשיו, אין בכוונתו להמשיך ולעבוד בתפקיד אחר בקבוצה.

היום (ג') אמר דרייפוס ל"PORT2PORT": "ההחלטה היא על בסיס אישי, שלי ושל משפחתי. החוויה לאורך 11 שנות עבודה, עם העליות והמורדות, היא לגמרי חיובית. אני מעריך מאוד את הזמן שביליתי באיי. פי. מולר-מארסק, שנים שסיפקו לי ידע וניסיון עשירים".

דרייפוס (39) נולד בשוויץ וגדל בה, בישראל ובארצות הברית. את עבודתו במארסק הוא החל כיועץ שיווק וב-2003 הפך לאיש מכירות של Safmarine. הוא מונה כמנהל אזור ישראל של החברה ב-2006. במסגרת תפקידו, התמחה דרייפוס במדינות הליבה של החברה, באפריקה, הודו ובעולם הערבי.

דרייפוס, נשוי ואב לשני ילדים, מתגורר בתל אביב. הוא בעל תואר ראשון בסוציולוגיה ובמדעי המדינה מטעם המכללה האקדמית תל אביב-יפו ובעל תואר שני ביזמות ובחדשנות מטעם אוניברסיטת Swinburne באוסטרליה.

דרייפוס: "אני גאה להיות חלק מהצוות הניהולי של החברה. פעילות Safmarine בישראל היוותה עבורי אתגר אישי גדול, שמבחינתי מהווה סיפור הצלחה. אני עוזב את החברה עם תחושת הגשמה וגאווה".

האם יש רגעים אותם אתה זוכר יותר מהשאר?

"האנשים – עובדים, קולגות לצוות ההנהלה, קולגות בתוך מארסק, לקוחות. האינטראקציה עם האנשים היא החוויה החזקה מכל".

דרייפוס הוסיף שאין לו תוכניות מיידיות לגבי העתיד הקרוב.