ניסים יוחאי מונה למנכ״ל צים ארה״ב

בשש השנים האחרונות הוביל ניסים בהצלחה את חברת Pacific BU. לפני כן מילא תפקידי ניהול שונים בצים וכן בארגונים נוספים. חני קלינסקי תקודם לתפקיד EVP Pacific BU, במקום יוחאי


13:24 ,08.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

ניסים יוחאי מונה למנכ״ל צים ארה״ב, בכפיפות למנכ״ל צים. כך הודיע אלי גליקמן, מנכ״ל ונשיא צים, באיגרת לעובדי החברה. בנוסף, ובנפרד מתפקידו בצים ארה״ב, ניסים ייקח אחריות על ה-LABU. ערן אפשטיין, סמנכ״ל LABU, ידווח ישירות לניסים. שינוי זה מדגים את החשיבות והערך של השוק האמריקאי בתיק ובאסטרטגיה העתידית של צים.

 

מחברת צים נמסר כי ניסים מביא עמו ניסיון של שנים בענף הספנות, ב-6 השנים האחרונות הוביל ניסים בהצלחה את חברת Pacific BU. לפני כן מילא תפקידי ניהול שונים בצים וכן בארגונים נוספים.

 

עוד נמסר כי חני קלינסקי, סמנכ״לית מדינות בינוניות וקטנות, תקודם לתפקיד EVP Pacific BU, במקום ניסים יוחאי. ״חני מביאה עמה ניסיון רב בזירה המסחרית והפיננסית. ב-4 השנים האחרונות, בתפקיד סמנכ״ל מדינות בינוניות וקטנות, ניהלה חני את הצמיחה המסיבית של המדינות שבאחריותה ותרמה להשגת היעדים העסקיים שלנו״.

 

מחברת צים נמסר כי ״אנו מברכים את ניסים וחני על המינויים החדשים ומאחלים להם הצלחה. אנו בטוחים ששינויים אלו יחזקו את מאמצינו להשיג את מטרותינו, ובכך יתרמו באופן משמעותי להצלחת צים״.

 

אלי גליקמן, מנכ״ל ונשיא צים: ״ברצוני להודות למר ג׳ורג׳ גולדמן על תרומתו המוערכת ומסירותו לאורך השנים כנשיא צים ארה״ב. במהלך אותה תקופה, ג'ורג' מילא תפקיד משמעותי בהצלחתה העסקית של צים. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו״.

 

המינויים ייכנסו לתוקף בשבועות הקרובים.