צים תחכור 6 אניות מכולה בקיבולת 5,500 TEU

האניות החדשות, אשר ייבנו במספנה בקוריאה וצפויות להימסר בין הרבעון השני של 2023 לרבעון הראשון של 2024, ייחכרו לתקופה של 7 שנים בדמי חכירה כוללים של עד כ-600 מיליון דולר. אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים: ממשיכים לקדם את האסטרטגיה שלנו לחכירת אניות ורסטיליות


11:50 ,31.03.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

צים שירותי ספנות משולבים הודיעה היום (ד׳) על עסקת חכירה חדשה עם קבוצת משקיעים בהובלת MPC Capital AG, במסגרתה תחכור צים עד 6 אניות חדשות בעלות קורה רחבה (wide beam) של 5,500 TEU לתקופה של 7 שנים בדמי חכירה כוללים של עד כ-600 מיליון דולר. האניות ייבנו במספנה הקוריאנית HJ Shipbuilding & Construction (לשעבר האנג׳ין) וצפויות להימסר בין מאי 2023 לפברואר 2024.

 

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, אמר: ״אנו שמחים להכריז על עסקת חכירה אטרקטיבית נוספת של אוניות חדשות, המבטיחה נפח הובלה חדיש ויעיל באוניות המותאמות במיוחד לרשת המתרחבת של הקווים המהירים שלנו, וכן לקווים אזוריים נוספים. אנו ממשיכים לקדם את האסטרטגיה שלנו לחכירת אוניות ורסטיליות על מנת לחזק את הפוטנציאל המסחרי שלנו, לשמר את הגמישות התפעולית שלנו ולחזק את מעמדנו כחברה חדשנית לשירותי תובלה ימית. כחלק ממחויבותנו לחיזוק הרווחיות שלנו, נמשיך לנקוט בגישה של הקצאת הון זהירה, תוך שמירה על מהירות תגובה תפעולית ויצירת ערך לטווח ארוך עבור בעלי המניות שלנו״.