נמל אמסטרדם: נמל בית חדש לאניית נורוויג׳יאן פרל

חברת NCL מרחיבה את נוכחותה באירופה עם 6 אניות בנמלי בית שונים. האונייה תפליג בים הצפוני והבלטי עד סוף יוני, לפני שתוצב מחדש ברומא לעונה של הפלגות שונות בים התיכון


13:52 ,12.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

נורוויג׳יאן קרוז ליין (NCL), חברת הפלגות הנופש, חוגגת את השייט הראשון שייצא מאמסטרדם, בהופעת הבכורה של אניית נורוויג׳יאן פרל, ומרחיבה את נוכחותה באירופה עם 6 אוניות שיעגנו בה.

 

ב-8 ביוני קפטן, פול וון נורינג (Paul von Knorring), וקציני אניית נורוויג׳יאן פרל, התכבדו לקבל לוחית ואת מפתחות העיר אמסטרדם, מהנהלת הנמל המקומית וממסוף הנוסעים, כחלק מהמסורת הימית.

 

האנייה פתחה את עונת הקיץ ועגנה באירופהב-11 במאי. האנייה, בעלת קיבולת של 2,400 נוסעים,  הייתה האנייה הגדולה ביותר שהפליגה בנהר התמזה שבטילבורי, אנגליה. האונייה תפליג בים הצפוני והבלטי עד סוף יוני, לפני שתוצב מחדש ברומא (צ׳יוויטווקיה) לעונה של הפלגות שונות בים התיכון.

 

״כחברת השייט הצפון אמריקאית היחידה שמפליגה לאירופה כל השנה, אנו נרגשים מאוד להציע לאורחינו מסלולים חדשים ומעניינים, עשירים בהיסטוריה, תרבות ונופים מגוונים, כאשר הם יכולים להנות ממבחר האוניות ביבשת, הכוללות את נורוויג'יאן פרל, שתעגון לראשונה באמסטרדם כנמל הבית שלה״, אמר אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ״ל נורוויג׳יאן קרוז ליין.  

 

למרבה הנוחות, נמל העגינה של אוניית הפרל ממוקם בקרבת נמל התעופה סכיפהול, נמל התעופה הבינלאומי השלישי העמוס ביותר באירופה, וכן קרוב לאתרים תרבותיים שונים של הבירה ההולנדית, בהם יוכלו לבקר האורחים לפני או אחרי ההפלגה. החל מהתעלות האייקוניות והארכיטקטורה האוונגרדית, לבתי הקפה הציוריים והרחובות הקסומים.

 

״אנו שמחים מאוד לברך את עגינתה של אוניית נורוויג'יאן פרל באמסטרדם בעונת הקיץ״, אמרה אלמה פרינס (Alma Prins), מנהלת שייט מסחרי בנמל אמסטרדם. ״אמסטרדם ייחודית בכך שהיא ממוקמת בלב מערב אירופה, ומציעה לאורחיה הבינלאומיים הזדמנות לשלב שייט עם התגליות הקרקעיות של היבשת העתיקה ואוצרותיה הרבים״.

 

במהלך העונה הראשונה שלה באירופה, אוניית פרל תפליג במשך 10-14 ימים לאיי יוון, הים התיכון ולריביירות הצרפתית, הספרדית והאיטלקית מאמסטרדם שבהולנד וכן לונציה, רומא ואיטליה עד ה-14 באוקטובר. באוניית פרל, יוכלו האורחים להנות מספא עשיר עם עשרות טיפולים, מגוון של מסעדות בסגנונות שונים, פאבים ומופעי בידור מוזיקליים מהנים.