צים חושפת שירותים דיגיטליים חדשים

החברה חושפת שירותים דיגיטליים שתוכננו ועוצבו בעזרת פידבק של כ-600 לקוחות משפיעים של החברה. השירותים הם טיוטת שטר מטען באיזור המקוון והתראות על חדשות ועדכונים באפליקצייה הסלולרית של צים


14:23 ,07.07.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך ספטמבר 2019 צים הודיעה רשמית על גישתה המהפכנית ״מופעל על ידי הלקוחות שלנו״ (Powered by our Customers) - קונספט חדשני, המזמין לקוחות לקחת חלק פעיל בעיצוב והשפעה על חווית השירות של צים - ללקוחות, על ידי לקוחות. מאז הקונספט הועלה לפועל במהלך כל ההתפתחויות המתמשכות של שירותים דיגיטליים קיימים וחדשים כאחד.

 

היום חושפת צים שני שירותים חדשים שפותחו כתגובה להשלכות של מגיפת COVID-19 הנוכחית.

 

טיוטת שטר מטען  B / L למשתמשים באיזור האישי של myZIM מספקת ללקוחות דרך חדשה, פשוטה ומהירה יותר לאשר או לערוך טיוטת שטר המטען באופן מקוון לאורך כל תהליך התיעוד.

 

התראות על חדשות ועדכונים למשתמשים באפליקציות הסלולריות של צים מאפשרת ללקוחות להישאר מעודכנים, ולקבל את כל החדשות התפעוליות והמסחריות המקומיות המתפרסמות באתר החברה ​ישירות לנייד שלהם בזמן אמת.

 

שני השירותים הדיגיטליים החדשים עוצבו ופותחו על סמך פידבק שסופק לחברה על ידי 600 לקוחות משפיעים של צים, ובכך לקוחות החברה לוקחים חלק פעיל ומוודאים שכל פונקציה מוגדרת בהתאם לצרכיהם והמלצותיהם.

 

נשיא ומנכ״ל צים, אלי גליקמן: ״כאשר אנו אומרים כי היותנו זריזים הוא אחד מערכי הליבה שלנו, אנו מתכוונים לתגובה מהירה לצרכי השוק המשתנים בכדי לספק ללקוחותינו את השירותים הטובים והמעודכנים ביותר״.

 

אסף טיראן, סמנכ״ל שירות הלקוחות העולמי של צים: ״החזון שלנו, ׳ספנות חדשנית המוקדש לך׳, מניע את המאמצים השוטפים שלנו ליצור חוויית לקוח מעולה, ומתודולוגיית העבודה ׳מופעל על ידי הלקוחות שלנו׳ היא חלק בלתי נפרד מחזון זה. השירותים הדיגיטליים החדשים הללו הם רק חלק ממפת הדרכים המתוכננת שלנו, וכל זאת במטרה להקל על הלקוחות שלנו לעשות איתנו עסקים״.