צים מוסיפה שירותים בקווי הסחר אסיה-החוף המזרחי של ארצות הברית ומפרץ הגולף

החברה תציעה שבע פקידות שבועיות ישירות ואת זמני המעבר הטובים בשוק` החל מחודש מאי תציעה שירות חדש ZPA שיחבר את מרכז סין וקוריאה עם מיאמי, ג'קסונוויל וצ'רלסטון


10:45 ,19.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

צים מציעה שירותים מוגברים במסגרת הכיסוי בקווי הסחר אסיה-נמלי החוף המזרחי של ארצות הברית ומפרץ הגולף, עם סך של שבע פקידות שבועיות ישירות.

 

השירות Seven Star Express (Z7S) במתכונתו החדשה יציע פקידות שבועיות ישירות, כיסוי נמלים מורחב ואת זמן המעבר הטוב בשוק מנמלים מרכזיים באסיה לנמלי החוף המזרחי ומפרץ הגולף. תחילת הפעילות של שירות Z7S במאי 2015. מדובר בשירות פרמיום מדרום סין, וייטנאם והודו לנמלי החוף המזרחי. לשירות החדש תתווסף גם פקידה בנמל פורט קלאנג, עם זמן מעבר של 24 יום לניו יורק.

 

בנוסף, החל מתחילת חודש מאי תציע צים שירות חדש – Pacific Atlantic Service (ZPA) – עם יציאה מנמלים במרכז סין וקוריאה למיאמי, ג'קסונוויל וצ'רלסטון. תחילת הפעילות לאחר קבלת אישורים רגולטוריים.

 

השירותים הקיימים של צים – China East Coast (CEC) ו-South Suez Service (SAS) ימשיכו להציע פקידת נמלים מורחבת מדרום-מזרח אסיה לנמלי החוף המזרחי של ארצות הברית ואסיה; שירות ה-CEC בשינוע מנמלי דרום סין וסרום-מזרח אסיה לצ'רלסטון; שירות SAS מציע פקידות ישירות מתאילנד לנמלי החוף המזרחי של ארצות הברית ופקידות ישירות מדרום-מזרח אסיה להליפקס (לאחר קבלת אישורים רגולטורים).

 

בנוסף ממשיכה החברה את הפעילות בשירות Zim Container Service Pacific (ZCP) ממרכז וצפון סין וקוריאה לקאריביים, מפרץ הגולף ונמלי החוף המזרחי של ארצות הברית.

 

וכן, במסגרת שירות Zim New York Express Service (ZNX) ממשיכה החברה להציע את זמני המעבר הטובים בשוק משנגחאי לניו יורק, עם פקידה בנמל ווילמינגטון, והשירות Zim Taiwan USEC Service (ZTU) ממשיך להציע פקידות ישירות מנמלי Kaohsiung ו-Xiamen לנמלי החוף המזרחי של ארצות הברית.

 

סמנכ"ל הסחר של צים לאזור הפאסיפי נסים יוחאי: "השירותים בסחר אסיה-נמלי החוף המזרחי של ארצות הברית הינם אחד מקווי הסחר האסטרטגים של צים. ככזה, אנו משקיע בו תדירות ומגבירים את פורטפוליו המוצרים שלנו ברמת השירות שאנו מציעים ללקוחותינו בסחר חשוב זה".