צים מקימה את ZIMARK בשת״פ עם חברת סודיו

חברת ZIMARK תפתח ותספק טכנולוגיית סריקה חדשנית לתחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה באמצעות הטכנולוגיה של סודיו. קרין לוי מצים תהיה מנכ״לית החברה החדשה. אלי גליקמן, מנכ״ל צים: החדשנות של ZIMARK צפויה לחולל מהפכה בטכנולוגיות הסריקה


14:49 ,26.04.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

צים שירותי ספנות משולבים מודיעה על הקמת חברת ZIMARK, בשיתוף פעולה עם חברת ההזנק הישראלית סודיו (SODYO). החברה החדשה תעסוק בפיתוח והטמעה של פתרונות סריקה של הדור הבא עבור תחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. בנוסף למיזם המשותף עם סודיו בהקמת ZIMARK, צים תבצע גם השקעה ישירה בסודיו.

 

ZIMARK תספק ללקוחותיה פתרונות סריקה חדשניים תוך שימוש בטכנולוגיית פורצת הדרך של סודיו, שהיא פטנט רשום, לחיבור תוכן לא מקוון לעולם המקוון.

 

טכנולוגיית הסריקה של ZIMARK, המבוססת על סמנים צבעוניים, זיהוי תמונות ואלגוריתמים מתקדמים, היא המתקדמת ביותר בשוק, ומאפשרת סריקות מדויקות ממרחק רב וכן  סריקות של מספר סמנים בו זמנית, לצד  סדרה של  תכונות מתקדמות נוספות. ZIMARK תאפשר לחברות בתחום שרשרת האספקה להוזיל עלויות, להגביר את היעילות ולשפר את שירות הלקוחות.

 

קרין לוי מונתה למנכ״לית ZIMARK. קרין לוי היא בעלת ניסיון ניהולי בינלאומי נרחב בתחומי הספנות, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. לוי כיהנה במספר תפקידי ניהול בכירים בחברת צים ב-15 השנים האחרונות, בתחומים מסחריים ותפעוליים. בתפקידה האחרון ניהלה את פעילות צים באזור מרכז אמריקה והקאריביים.

 

מנכ״ל צים, אלי גליקמן: ״החדשנות של ZIMARK צפויה לחולל מהפכה בטכנולוגיות הסריקה, שינוי עמוק שמזכיר את המעבר משידורי טלוויזיה בשחור-לבן לצבע. ZIMARK תיצור תקן גלובלי חדש, שיהווה פתרון נחוץ ויעיל עבור מערכות לוגיסטיות מורכבות וגלובליות. היתרונות המובהקים של ZIMARK, כמו יכולות סריקה ממרחק רב, סריקה של פריטים רבים במקביל, ותכונות פורצות דרך אחרות, יניבו יתרונות משמעותיים שיתבטאו בשיפור ביצועים, הקטנת עלויות והגברת היעילות. אנו שמחים מאוד להוסיף את ZIMARK למערך החברות המתרחב של צים, כחלק מהאסטרטגיה שלנו לקדם דיגיטליזציה ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים לענפי הספנות והלוגיסטיקה״.

 

קרין לוי, מנכ״לית ZIMARK, ציינה בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי ״יש חברות מהתחום שכבר פנו אלינו – טרמינלים, חברות שמנהלות מחסנים לוגיסטיים, סופרמרקטים. יש עניין רב ואנחנו רוצים לייצר פתרון משמעותי לחברות בתחום. אנחנו פועלים בשוק הגלובלי כפי שצים היא חברה גלובלית וגם השוק הלוגיסטי הפך לכפר גלובלי קטן״.

 

סמנכ״ל תפעול צים, דוד ארבל: ״ZIMARK תציע פתרון מתקדם וחדיש לתעשיות הספנות, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, החל מניהול מלאי, דרך מעקב אחר נכסים, בקרת גישה ועוד. אנו שמחים לציין שחברות מובילות בענף כבר הביעו עניין בפתרונות החדשניים של ZIMARK״.

 

מנכ״ל סודיו, אלון רז: ״צים, כשחקן גלובלי עם ניסיון ומקצוענות לצד גישה חדשנית, היא השותפה האידיאלית להביא את הטכנולוגיה הייחודית שלנו לעולם הלוגיסטיקה. החברה החדשה מאחדת את המיטב משני העולמות - המומחיות הלוגיסטית של צים והטכנולוגיה של סודיו - כדי ליצור הזדמנויות חדשות בשוק״.