צים משיקה קו אקספרס שני בין סין לאוסטרליה

חברת צים הודיעה על פיצול שירות CAX לשתי לולאות המציעות שירות מהיר ואמין לנמלי אוסטרליה הגדולים. הפיצול נועד לתת מענה טוב יותר ללקוחות האי-קומרס הצומחים של החברה. אלי גליקמן, מנכ״ל צים: רואים הזדמנות נהדרת בסחר האוסטרלי


11:36 ,22.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

צים ממשיכה בשירות האקספרס השני מסין לאוסטרליה על ידי פיצול שירות CAX לשתי לולאות. השירות, שהיה ידוע עד כה בשם צ׳יינה אוסטרליה אקספרס (CAX), ישתנה ויציע טרנזיט טיים של 12 יום משנחאי לסידני - מהמהירים בשוק - לצד יתרונות נוספים ושירות לקוחות מעולה.

 

סבב הפקידה החדש יהיה: שיאמן - נינגבו - שנגחאי - סידני - מלבורן - בריסביין.

 

הלולאה השנייה של שירות סין-אוסטרליה, C2A, המתוכננת להתחיל פעילותה ב-4 בדצמבר, תפעל על פי סבב הפקידה הבא:

 

Laemchabang – Hochiminh – Nansha – Yantian – Sydney – Melbourne – Brisbane – Laemchabang.

 

שירות זה יציע טרנזיט טיים של 11 יום מיאנטיאן לסידני עבור לקוחות האי-קומרס של צים, שמספרם ממשיך לצמוח.  

 

שירות צים מסין לאוסטרליה יפעיל 6 אניות בנפח של 2,500 TEU בעלות קיבולת נרחבת למכולות בקירור. צי של מכולות קירור מתקדמות בעלות מערכת הניטור ZIMonitor תהיינה זמינות עבור לקוחות החברה בשירות החדש.

 

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, הוסיף: ״אנו נענים לדרישות השוק על ידי הפעלת לולאה נוספת של שירות האקספרס שלנו לאוסטרליה בזמן שיא. אני בטוח שהתכנון מחדש של השירות ייתן מענה לצרכים הגוברים של לקוחותינו בתחום זה. אנו רואים הזדמנות נהדרת בסחר האוסטרלי ומאמינים כי Z Factor הייחודי שלנו והגישה החדשנית אך האישית שלנו יזכו להערכה הראויה של הלקוחות בשוק זה״.