ראש ממשלת נובה סקוטיה ביקר במשרדי צים

צים מדורגת השנייה בנתח הפעילות בהן בנמל הליפקס והן בונקובר. רה"מ דקסטר שיבח את תרומת צים לכלכלת נובה סקוטיה. רפי דניאלי: "צים נחושה לשמר את נוכחותה המתמשכת בקנדה"


00:00 ,26.10.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

רפי דניאלי מנכ"ל חברת צים אירח אתמול במשרדי החברה בחיפה את ראש ממשלת המחוז הקנדי נובה סקוטיה, דארל דקסטר, את שגריר קנדה בישראל פול האנט, את נשיאת ומנכ"לית נמל הליפקס קרן אולדפילד ואת מאט הב, מזכיר לממשלת נובה סקוטיה.

נציין כי חברת צים משרתת את השוק הקנדי באמצעות 3 קווים גלובליים עיקריים - היא "שחקן מוביל" בסחר מ/אל קנדה והיא מדורגת שנייה בנתח הפעילות בהן בנמל הליפקס והן בונקובר.

בחברת צים הדגישו כי החברה משרתת את השוק הקנדי מזה עשורים והיא חלוצה בקו המכולות הישיר בין הליפקס, מזרח אסיה והמזרח התיכון כבר בשנות ה-70'.

רה"מ דקסטר שיבח בפגישתו עם רפי דניאלי את תרומתה המשמעותית של צים לכלכלת נובה סקוטיה ואמר: "ברצוני להודות לצוות צים שבחר לעשות את עסקיו בנובה סקוטיה. המחוז מצפה לשנים רבות נוספות של שיתוף פעולה ותמיכה בענף הספנות."

רפי דניאלי אמר כי: "צים נחושה לשמר את נוכחותה המתמשכת בקנדה, בהתבסס על שיתוף הפעולה המצויין עם נמלי קנדה ובסיס הלקוחות הקנדי האיתן. צים מתכוונת לפתח עוד יותר את השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה הקנדיים ושואפת לספק את פיתרונות הלוגיסטיקה הטובים ביותר לטובת כל שותפינו."