2,000 פגישות לחברות הסלולר הישראליות בברצלונה

לתערוכת הסלולר הגדולה בעולם הגיעו נציגים מ-20 נספחויות מסחריות של משרד הכלכלה בעולם. המטרה, ביחד עם מכון היצוא, היא לשווק את התעשייה הישראלית למשקיעים פוטנציאליים


11:03 ,25.02.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

 

 

בכירי שוק הסלולר בישראל התכנסו אתמול (ב') בברצלונה ביוזמת מכון היצוא לטקס הפתיחה הרשמי של ביתן ישראל בתערוכת הסלולר הגדולה בעולם, MWC 2014.

 

בטקס אמר יו"ר מכון היצוא רמזי גבאי: WAZE , ANOBIT ו- FACE.COM גם הן התחילו אצלנו והיו חלק מהביתן הישראלי בתחילת דרכן. כאן נמצאים גם הסטארטאפים הבאים, שאני מקווה שעל חלקם נשמע כבר בחודשים הקרובים. אנו רואים בענף התקשורת כאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של ההייטק הישראלי וכפועל יוצא מכך משקיעים בו, לאורך השנים האחרונות, מאמצים רבים.

 

"השנה בוצעה עבודת הכנה מעמיקה של אנשי המכון, בשיתוף עם מערך הנספחים המסחריים במשרד הכלכלה, שתכליתה יצירת מפגשים עסקיים איכותיים לחברות הישראליות. שיתוף הפעולה בין משרד הכלכלה למכון היצוא הוא מכפיל כוח, שהוכיח עצמו בעבר וימשיך להוכיח עצמו גם בעתיד".

 

אמר שר התקשורת גלעד ארדן: "אתם חלון הראווה של מדינת ישראל, המציגים את החדשנות, היצירתיות הטכנולוגית והמקוריות שמאפיינים כה רבים מאזרחי ישראל".

 

מנכ"ל משרד הכלכלה עמית לנג: "אתם,  נציגי חברות הטכנולוגיה מהמובילות בישראל, מהווים דוגמא ומופת לחדשנות והיצירתיות הטכנולוגית שמדינת ישראל יודעת להציע. אנו, במשרד הכלכלה, מייחסים חשיבות עצומה לתעשיית התקשורת בכלל והסלולר בפרט. מדובר בענף מוביל בייצוא הישראלי. אנו נמשיך לפעול למינוף החדשנות הטכנולוגית בתחום התקשורת, נסייע במימון פרויקטים של מחקר ופיתוח ונעמיד את מערך הנספחים המסחריים לרשותכם, על מנת שיסייעו בידכם לפתוח דלתות ולפרוץ אל שווקים חדשים".

 

בביתן מכון היצוא מציגות כ- 120 חברות ישראליות. במכון היצוא מצפים לאלפי מבקרים בביתן הלאומי ולמאות מפגשים עסקיים בין החברות הישראליות לבין חברות התקשורת העולמיות.

 

בעקבות פעילות מאומצת של הנספחויות המסחריות של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, נקבעו מספר שיא של פגישות עסקיות למאות נציגי החברות הישראליות בתערוכה. ראש מינהל סחר חוץ אוהד כהן ומשנה מנכ"ל מכון היצוא ליאור קוניצקי תדרכו את צוותי המשימה של המינהל, שהגיעו לברצלונה, כשהמטרה היא שיווק החדשנות הישראלית לתעשיית הסלולר הבינלאומית.

 

אוהד כהן, סמנכ"ל סחר חוץ וראש מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה: "מה שאנו יוצרים כאן זו הזדמנות עבור חברות קטנות ובינוניות מישראל הקטנה, לפגוש ולהציע את מרכולתן לנציגי החברות והתאגידים הבינלאומיים המובילים בעולם. זהו חלון הראווה של תעשיית הסלולר הישראלית ואנו גאים להוביל, יחד עם מכון היצוא הישראלי, את מיצובה התדמיתי של ישראל כמדינת החדשנות והיצרתיות הטכנולוגית. רמת הפגישות שתואמה לקראת האירוע הזה עם משקיעים ולקוחות פוטנציאליים עומדת על כ-2,000 פגישות עסקיות".