Emirates מכחישה טענות על חוסר שקיפות באתר האינטרנט

חברת התעופה הערבית נכללה ברשימת 10 חברות תעופה שנכללו בדין וחשבון של נציבות האיחוד האירופי אשר האשים אותן בהטעיית לקוחות במחירי הטיסות המפורסמים באתרי האינטרנט


00:00 ,18.05.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הערבית נכללה ברשימת 10 חברות תעופה שנכללו בדין וחשבון של נציבות האיחוד האירופי אשר האשים אותן בהטעיית לקוחות במחירי הטיסות המפורסמים באתרי האינטרנט
 
חברת התעופה Emirates Airline הפועלת מנסיכות דובאי מכחישה האשמות של נציבות האיחוד האירופי על הטעיית לקוחות בפרסום מחירי כרטיסים באתר האינטרנט שלה.
 
בהודעה שפרסמה החברה בסוף השבוע הביעה החברה את פליאתה והפתעתה לאור הפרסומים, והבהירה כי כל פעילותה מבוססת על שקיפות ואמינות בפני הלקוחות. ריצ'רד ווהן, סגן נשיא בכיר של החברה הממונה על הפעילות המסחרית, מסר עוד כי לא נתקבלו מחוקרים מטעם נציבות האיחוד האירופי כל פניות בנושא הטעיית לקוחות, ואם יש כאלה, הרי שהחברה מוכנה לפתוח בדיאלוג על מנת להסדירן.
 
חברת התעופה Emirates airline הנחשבת לתשיעית בגודלה בעולם, נכללה ברשימת עשר חברות תעופה שנכללו בדין וחשבון של נציבות האיחוד האירופי אשר האשים אותן בהטעיית לקוחות במחירי הטיסות המפורסמים באתרי האינטרנט.
 
האיחוד האירופי האשים חברות אלה באי טיפול בבעיה שהועלתה ובהתעלמות מאינטרס הלקוחות. בין החברות אשר נכללו ברשימה השחורה Northwest, Aeroflot, Air France-KLMואילו British Airways חמקה ברגע האחרון מהאשמה לאחר שיצרה קשר עם האיחוד האירופי והודיעה על תיקון מיידי של המעוות.
 
הבכיר בחברת התעופה Emirates דחה את הטענות והבהיר כי הייתה זו יוזמת החברה לפנות לנציבות האיחוד האירופי ולהתריע על אי דיוקים והטעייה לכאורה באתרי האינטרנט של חברות התעופה, וכי אתר האינטרנט שלה נבדק לשביעות רצון יועץ משפטי עצמאי בלונדון.
 
נציבות האיחוד האירופי פרסמה לאחרונה תקנה לפיה על כל חברות התעופה לעמוד בכללים של אמינות ושקיפות באתרי האינטרנט שלהן וזאת עד סוף חודש יוני הבא, בכלל זה הבהרה לגבי תוספות למחיר הכרטיס הנגבות לקראת תום הליך ההזמנה וכן אי התאמה בין פרסום למחיר בפועל והכרזה על מבצעי מכירות שאינם קיימים בפועל.
 
האחראית על ההגנה על הצרכן בנציבות האיחוד האירופי, גברת Meglena Juneva מסרה במסיבת עיתונאים בבריסל כי מטרת הפרסום היא להבהיר כי לחברות הנזכרות יש בעיות והן אינן מתייחסות באופן מספק לפניות הצרכנים.