Etihad מגדילה מספר הטיסות ליוהנסבורג ומילנו

החברה הוסיפה מתחילת השנה חמישה מטוסים לצי המטוסים שלה והגיעה לשיעור תפעול של 65%


00:00 ,08.08.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הוסיפה מתחילת השנה חמישה מטוסים לצי המטוסים שלה והגיעה לשיעור תפעול של 65%
 
חברת התעופה Etihad חברת התעופה הלאומית של איחוד הנסיכויות הערביות, מפרסמת את סיכום פעילותה לחציון הראשון של שנת 2007 ומדווחת על גידול של 111% במספר הנוסעים מ-900 אלף בחציון הראשון של שנת 2006 ל-1.9 מיליון איש השנה.

החברה, אשר הוסיפה חמישה מטוסים לצי המטוסים שלה מתחילת השנה, הגיעה לשיעור תפעול של 65% כאשר ההכנסות למושב פר קילומטר טיסה הגיעו ל 31%. במקביל, הודיעה החברה כי תגדיל מתחילת אוגוסט את מספר הטיסות ליוהנסבורג בדרום אפריקה לארבע טיסות שבועיות מנמל התעופה של אבו דאבי.

החברה החלה לטוס ליוהנסבורג בדצמבר 2005 ובעקבות גידול במספר הנוסעים מקרב אנשי עסקים, תיירים והקהילה הדרום אפריקאית באיחוד הנסיכויות בפרט ובמפרץ בכלל, החליטה להגדיל את מספר הטיסות ליוהנסבורג, הבירה הכלכלית של דרום אפריקה, לארבע טיסות שבועיות.

מספר אזרחי דרום אפריקה במפרץ מוערך כיום במאה אלף מתוכם כ-20 אלף באיחוד הנסיכויות הערביות. במקביל הודיעה החברה כי תגדיל את מספר טיסותיה השבועיות הישירות מנמל התעופה של אבו דאבי לעיר מילנו באיטליה לשלוש טיסות וזאת החל מה-2 בספטמבר הקרוב. השירות החדש צפוי לשרת את אזרחי איטליה באיחוד הנסיכויות אשר מספרם מוערך כיום ב-20 אלף איש לערך המייצגים 100 חברות איטלקיות הפועלות במדינה.
 
חברת Etihad מתכוונת להפעיל בקו למילנו מטוס איירבוס מדגם A330-200 מחולק לשלוש מחלקות ובסך הכל 202 נוסעים.