RJ מכחישה התעניינות ברכישת חברת התעופה של בוסניה

חברת התעופה הלאומית של בוסניה פשטה את הרגל בשנת 2003 וחידשה את פעילותה בשנת 2005 לאחר הסדר נושים והיא מעסיקה כיום 90 עובדים


00:00 ,08.09.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הלאומית של בוסניה פשטה את הרגל בשנת 2003 וחידשה את פעילותה בשנת 2005 לאחר הסדר נושים והיא מעסיקה כיום 90 עובדים
 
מנכ"ל חברת התעופה הירדנית Royal Jordanian הכחיש את הידיעות לפיהן החברה מגלה התעניינות ברכישת חלק בחברה התעופה הלאומית של בוסניה.
 
אלמג'אלי הבהיר כי החברה בראשותו לא הגישה כל הצעה לרכישת החברה מבוסניה, לא בנפרד ולא במסגרת קבוצת רכישה, והדגיש כי מקורן של הידיעות בבדיקות שערכו אנשי עסקים ירדנים פרטיים בנושא.
 
סוכנויות הידיעות מסרו שממשלת בוסניה דיווחה כי שלוש חברות תעופה הגישו הצעות מחייבות לרכישת חלק בן 49% בחברת התעופה הלאומית של בוסניה BH Airlines. בהודעת ממשלת בוסניה נמסר כי בין החברות שהגישו הצעות רכישה חברת התעופה של תורכיה Turkish Airlines, חברת ההשקעות Comintel  ממלזיה וקבוצת משקיעים מירדן, ביניהם חברת התעופה המלכותית של ירדן, דבר אשר אותו הכחיש במרץ מנהלה הכללי של RJ.
 
חברת התעופה הלאומית של בוסניה פשטה את הרגל בשנת 2003 וחידשה את פעילותה בשנת 2005 לאחר הסדר נושים והיא מעסיקה כיום 90 עובדים והטיסה בשנת 2007 70 אלף איש.
 
נזכיר כי מאז הפרטתה של חברת התעופה המלכותית של ירדן בשנה שעברה הוזכר שמה בהקשר עם רכישת חברת התעופה של אוסטריה, דבר אשר הוכחש אף הוא נמרצות על ידי דוברי החברה מרבת עמון.