הפקיד הודרך בהתאמת מערכת ההזמנות של החברה לשפת ברייל על מנת לאפשר נגישות לעיוורים למערכת ההזמנות הממוחשבת של החברה
חברת התעופה המלכותית של ירדן Royal Jordanian הודיעה כי שכרה את שירותיו של פקיד עיוור על מנת להעניק שירותי כרטוס והזמנת טיסות לעיוורים באמצעות מערכת מיוחדת בכתב ברייל. הפקיד החדש עבר קורס מיוחד בביתו בתמיכת אנשי כוח האדם של RJ.
הפקיד, מאזן קטישאת, הודרך בהתאמת מערכת ההזמנות של החברה (גלילאו) לשפת ברייל על מנת לאפשר נגישות לעיוורים למערכת ההזמנות הממוחשבת של החברה. הפקיד החדש ינהל את המערכת מביתו באמצעות מחשב נייד אותו סיפקה החברה.
קטישאת למד בארצות הברית מגיל 14 והוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומחשבים בעתיד בכוונתו לפתוח סוכנות נסיעות ותיירות ברבת עמון.
חברת RJ מינתה פקיד מיוחד להזמנות בכתב ברייל
הפקיד הודרך בהתאמת מערכת ההזמנות של החברה לשפת ברייל על מנת לאפשר נגישות לעיוורים למערכת ההזמנות הממוחשבת של החברה
00:00 ,11.11.2008
עשוי לעניין אותך
שיא בניטול מכולות במסוף עקבה באוקטובר
RJ: ירידה ברווח הנקי
מחירי הדלק הוזלו גם בירדן
ירדן אירחה כינוס ראשון של פורום המכס הערבי
ירדן: ירידה ביצוא לארה"ב מתחילת 2008
מסוף נהר הירדן: התעשיינים פועלים להגשת תביעה נגד רש"ת בגין בעיות תפעוליות