לפני המונדיאל: קטאר מטילה מסי נמל חדשים בשדות התעופה

מיסים חדשים אלה, שייכנסו לתוקף באפריל 2022, צפויים להגדיל משמעותית את הכנסות המדינה בייחוד לאור הצפי של הגעת מיליוני תיירים לצפות במשחקי המונדיאל מאוחר יותר השנה


11:05 ,25.01.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

״הרשות הכללית לתעופה אזרחית״ בקטאר הפיצה את חוזר מס׳ 2 לשנת 2022 למנהלי חברות התעופה ומנהלי משרדי הנסיעות בנוגע לתיקון ועדכון מסי השירות בשדות התעופה של המדינה. החוזר ציין כי הוחלט לתקן ולעדכן את המסים בשדות התעופה של קטאר, לרבות בחינת תשלומי הנוסעים הנוכחיים והוספת עמלות חדשות לנוסעים, כולל עמלות אבטחה ואגרות תשתית הובלה אווירית. מיסים חדשים אלה צפויים להגדיל משמעותית את הכנסות המדינה בייחוד לאור הצפי של הגעת מיליוני תיירים לצפות במשחקי המונדיאל מאוחר יותר השנה.

 

עוד צוין בחוזר כי עמלות אלו יחולו החל מה-1 באפריל 2022 מהשעה 12:00, כך שהעמלות החדשות יחולו על כל הכרטיסים שיונפקו ב-1 בפברואר 2022 או לאחר מכן. לפי הפרסום, עמלת ״פיתוח שדות תעופה״ תוטל על כל הנוסעים היוצאים כולל מעבר של עד 24 שעות. שווי העמלה 60 ריאל קטרי (כ-16.5 דולר) לנוסע. פטורים מעמלה זו: תינוק מתחת לגיל שנתיים ללא מושב, נוסעים בטיסת מעבר באותו מטוס וכן צוות טיסה בתפקיד.