מכס דובאי קיבל תקן איכות לשירות לקוחות

לאחרונה פרסם המכס אמנת שירות כחלק מהליך שיפור וייעול השירות ללקוח הכולל בין היתר מחויבות לאיכות השירות במועדים הקבועים, טיפול בתלונות תוך זמן קצוב ועוד


00:00 ,06.07.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחרונה פרסם המכס אמנת שירות כחלק מהליך שיפור וייעול השירות ללקוח הכולל בין היתר מחויבות לאיכות השירות במועדים הקבועים, טיפול בתלונות תוך זמן קצוב ועוד
 
רשות המכס של נסיכות דובאי זכתה לתקן איכות ISO2007:10001 המתייחס לשירות לקוחות. תקן האיכות הוענק למכס דובאי על ידי החברה הבריטית Lloyd's Register Group אשר נציגיה ביצעו שרשרת של בדיקות בשטח לאימות ההתאמה בין דרישות התקן הבינלאומי ובין התהליכים המקובלים במכס דובאי בכל הקשור לשירות לקוחות.
 
במכס דובאי מזכירים כי לאחרונה פורסמה אמנת שירות כחלק מהליך שיפור וייעול השירות ללקוח הכולל בין היתר מחויבות לאיכות השירות במועדים הקבועים, טיפול בתלונות תוך זמן קצוב ועוד.
 
נזכיר כי התקן ISO2007:10001 אשר הוענק למכס דובאי מצטרף לתקן 2004:10001 אשר הוענק לה בשנה שעברה לטיפול בתלונות לקוחות.