נמשכות עבודות ההרחבה של נמל התעופה שארם א-שייח

משרד התעופה האזרחית מעוניין לקדם את הפרויקט הזה כדי להתמודד עם עלויות התפעול הצפויות לעלות במהלך התקופה הקרובה. העבודות בנייה והרחבה מתוכננות עבור טרמינל 2 בשדה התעופה הבינלאומי


10:53 ,12.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

מקורות ב״חברת האחזקות לשדות התעופה והניווט האווירי״ במצרים מסרו שנמשכות עבודות הבנייה וההרחבה בטרמינל 2 בנמל התעופה הבינלאומי שארם א-שייח׳. משרד התעופה האזרחית מעוניין לקדם את הפרויקט הזה כדי להתמודד עם עלויות התפעול הצפויות לעלות במהלך התקופה הקרובה.

 

המקורות הוסיפו כי בנמל התעופה הבינלאומי של שארם א-שייח׳ יותקנו בקרוב אמצעי אבטחה חדשים, וזאת כחלק מההיערכות להתגברות תנועת התיירים הזרים. המקורות ציינו כי נמל התעופה הבינלאומי של שארם א-שיח׳ רושם עלייה משמעותית במספר הטיסות הבינלאומיות, במקביל לתחילת עונת החורף ולחגיגות המתקרבות של חג המולד וראש השנה. כחלק מההיערכות לתנועת השיא הצפויה הרשויות בנמל התעופה צמצמו את החופשות של העובדים במגזרים ובמחלקות השונות.

 

ובתוך כך מקורות בשדה התעופה מסרו כי בתקופה הנוכחית נרשמת עלייה משמעותית בתנועת הטיסות מאנגליה. לפי המקורות מדובר מדי יום בכ-10 טיסות עם כמעט 3,000 תיירים אנגלים שמגיעים לשארם א-שיח׳.