צים משיקה קו ישיר חדש מהודו למזרח הים התיכון

השירות החדש יופעל בלעדית על ידי צים ויציע ללקוחות החברה יתרונות משמעותיים כגון זמני הובלה מהירים, שירותים יעודיים למטענים מיוחדים וחריגים ועוד. אלי גליקמן, מנכ״ל צים: פתיחת קו עצמאי מאפשרת לנו גמישות תפעולית רבה


10:44 ,22.11.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים הודיעה היום על פתיחת קו ישיר חדש בין תת-היבשת ההודית ומזרח הים התיכון – שירות ZMI - ZIM Indian Subcontinent - East Mediterranean Service.

 

מחברת צים נמסר כי הקו החדש והמשודרג יציע שירות ישיר, מהיר ואמין ללקוחות הפועלים בסחר המתפתח בין ישראל להודו, ויבטיח רמת שירות גבוהה, אמינות לוח זמנים וחווית לקוח מיטבית.

 

חברת צים תפעיל בקו החדש ארבע אניות מכולה בנפח של 4,250 TEU בנתיב הבא:

 

מונדרה - נהבה שבע - קולומבו - חיפה - מרסין - איסטנבול – מונדרה

 

שירות ZMI אמור להתחיל את פעילותו בינואר 2022, ולהחליף את שירותי ה-ZIE וה-ZII הנוכחיים.

 

כאמור, שירות ZMI יופעל בלעדית על ידי צים ויציע ללקוחות החברה יתרונות משמעותיים, כולל זמני הובלה מהמהירים בשוק, שירותים ייעודיים למטענים מיוחדים וחריגים, קישור מהיר ומסונכרן למערך הקווים האזורי של צים בים התיכון ובאסיה וכן מערך שטעונים ליעדים בצפון ומזרח אירופה, הים השחור, ובתת היבשת ההודית.

 

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים: ״הקו החדש המחבר את תת היבשת ההודית לישראל ולמזרח הים התיכון הוא שיפור נוסף של מערך השירותים שלנו ללקוחות ישראליים, ותוכנן במטרה לתת מענה מדוייק לצרכים המתפתחים בסחר החשוב עם הודו. פתיחת קו עצמאי של צים מאפשרת לנו גמישות תפעולית רבה ומתן פתרונות חדשים ויעילים המותאמים לצרכים הייחודיים בסחר״.

 

רני בן-יהודה, סמנכ״ל בכיר, סחר חוצה סואץ ואטלנטי, הוסיף: ״ZMI, המופעל בלעדית על ידי צים, מדגים את הגישה שלנו שבמרכזה היענות לצרכי השוק. הקשבנו ללקוחות בארץ ובנינו פתרון אופטימלי, מהיר ויעיל, שיגובה על ידי מערך השירות האיכותי של צים בארץ״.