ישראל תשתתף בכנס הננו-טכנולוגיה הגדול באירופה כמדינה אורחת

מלבד סדנה משותפת ישראל-ספרד לקידום שיתופי הפעולה הבינלאומיים במו"פ, יהיו רבים מהדוברים בכנס בבילבאו מבכירי התעשייה מישראל


11:57 ,09.03.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

כנס הננו-טכנולוגיה הגדול ביותר באירופה Imaginenano 2015 ייפתח מחר (ג') בבילבאו, ספרד, בהשתתפות כ-1,000 בכירים בתחום, כשרבים מהדוברים בכנס הם מבכירי תחום הננו-טכנולוגיה בישראל.

 

בביתן הלאומי של ישראל, שיוקם במסגרת הפעילות של לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה ומתימו"פ, יציגו עשר חברות ישראליות את פעילותן ומוצריהן.

 

חוקרים ומדענים ישראלים מתחומים שונים ינחו מושבים בכנס וישתתפו כמרצים בוועידה. יצוין כי חלק גדול ממוצרי החברות המציגות בכנס מבוססים על טכנולוגיות שפותחו על ידי המדענים שייצגו את ישראל בכנס.

 

מחר, היום הראשון לכנס, תתקיים סדנה משותפת ישראל-ספרד לקידום שיתוף הפעולה הבינלאומי במו"פ ויושק הקול-קורא החדש לשת"פ במו"פ תעשייתי בין שתי המדינות.

 

עוד תתקיים מחר קבלת פנים של שגרירות ישראל בספרד בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל-ספרד. את קבלת הפנים יפתח שגריר ישראל בספרד אלון בר, שיישא גם נאום במליאת פתיחת הכנס.  

 

הנספח המסחרי בספרד עמי לוין: "הזמנתה של ישראל כמדינה אורחת בבילבאו משתלבת במגמה בספרד לנסות וליצור גשרים וקשרי עבודה עם התעשייה וקהילת המחקר בישראל, מתוך הכרה בחדשנות פורצת הדרך שמקורה בישראל.

 

"רק בחודש האחרון ישראל היתה מדינה אורחת בכנס שנערך במלגה בנושא העברת טכנולוגיה מהאקדמיה ומסחור קניין רוחני. הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה בספרד פועלת באופן שוטף למינוף הקשרים הנוצרים בכנסים, על מנת לייצר הזדמנויות עסקיות  ליזמים ולחברות ישראליות".