מייסדת גיטה ג׳ולרי: חברת UPS פתחה עבורנו שווקים בעולם

טלי קזריאן, שהקימה את גיטה ג'ולרי בשנת 2012 בחדר קטן בבית הוריה, מספרת על הרחבת הפעילות הודות לשירותי היבוא והיצוא הגמישים של UPS. ״היום גיטה ג'ולרי היא החברה הגדולה ביותר בעולם בתחומנו״


14:47 ,09.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

טלי קזריאן היא בעלים של חנות אי קומרס לבסיסים לתכשיטים. כשהיא הקימה את גיטה ג'ולרי בשנת 2012 , היא לא האמינה כמה מהר העסק שלה יגדל, ובראיון איתה היא מספרת על חשיבות השותף הלוגיסטי להצלחת העסק: "UPS עזרה ועוזרת לנו להגשים את החלום".

 

 

״המוצרים של גיטה ג'ולרי מהווים למעשה את הפתרון המושלם עבור מעצבות בכל העולם״ אומרת קזריאן בגאווה על החברה שהקימה. ״הרעיון של גיטה ג'ולרי הוא ליצור בסיס לתכשיטים כך שיהיה קל למעצב או למעצבת להגיע ישר לעבודת העיצוב וזאת מבלי ׳להתעסק׳ בייצור. כל מה שנותר למעצב לעשות זה לשבץ או להדביק את האבנים ולמכור את התכשיט הלאה״.  

 

טלי מספרת כי העסק הוקם למעשה בבית הוריה, שם עבדה מחדר קטן, ולאט לאט העסק  התרחב, עבר למקום חדש וגייס עובדים. 

 

היא מדגישה כי 50% מחוויית הלקוח שרוכש את מוצר החברה באינטרנט זה מי שמוסר את החבילה. ״עם UPS אני יודעת שאני יכולה גם לייבא וגם לייצא, החל ממעטפה קטנה ועד מכולות שלמות, אם זה בשירות הקורייר שאני עושה ביצוא ובשירות ה-Freight כשאני מייבאת״. 

 

טלי מצביעה על בטן ההיריון שלה בחיוך ומספרת כי החברה ממשיכה להתרחב ולהתפתח. ״היום גיטה ג'ולרי היא החברה הגדולה ביותר בעולם בתחום שלנו, ולא יכולנו לעשות את זה ולפתוח את השווקים בעולם כפי שעשינו ללא החיבור ל-UPS״. לדבריה, ״אנחנו שולחים לכל העולם וחברת UPSעזרה ועוזרת לנו גם היום להגשים את החלום הזה״.

 

טלי מסכמת ואומרת ״אני מאחלת לנו שהלקוחות שלנו ימשיכו להתרגש כשהן מקבלות את המשלוחים שלנו, כמו שאנחנו מתרגשים כשאנחנו מייצרים עבורם״.