אוריין: ״בוקר של אקטואליה״ לכ-150 בכירים

מפגש הבכירים, שנערך במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך, כלל הרצאות של שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, איש העסקים דוד פתאל ואיש שוק ההון ישי דוידי


11:26 ,27.02.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח והלוגיסטיקה אוריין קיימה אתמול מפגש כלכלי לכ-150 בכירים תחת הכותרת ״בוקר של אקטואליה״ במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך.

 

את המפגש פתח שר הכלכלה, מר אלי כהן, ששיתף את הקהל בצמיחה של הכלכלה בישראל בייחוד בתחום ה״סטארט אפ ניישן״. בהמשך הוסיפה על התחום גב׳ גלית פולנסקי מפרויקט תגלית, וסיפרה על פתיחת מרכז חדשנות שהוקם בבורסה לניירות ערך ומשמש כלי בעל ערך מוסף לשיתוף פעולה בעסקים, ציונות ופילנתרופיה.

 

בהמשך המפגש הרצה ושיתף בסיפור חייו דוד פתאל, איש עסקים והבעלים של רשת מלונות פתאל, על הדרך להגשמת חזונו, וכן ישי דוידי, מייסד ומנכ״ל קרן ההשקעות פימי, על יוזמה וחדשנות בתעשייה.

 

בין הנוכחים שהגיעו למפגש הבכירים של אוריין נציין בין היתר את מנכ״לית בנק דיסקונט לילך אשר טופילסקי, מנכ״ל בנק איגוד, ישראל טראו, נציגות ממשפחת רוטר, אתי גבי ורון מבעלי קסטרו, משה ממרוד, מנכ״ל ובעלי חברת תדיראן, משה אדרי, מבעלי סרטי יונייטד קינג, עמוס מלכא יו״ר תא״ת, אפי רוזנהויז, יו״ר גולף, צביקה שווימר, מנכ״ל דלתא, ג׳ואי שוובל,  בעלים של קבוצת זארה ישראל, איציק וייץ, מנכ״ל קרסו מוטורס, ג׳ני קובה מבעלי ג׳ק קובה, מיקי אקרמן, מבעלי אקרמן משקאות, מנכ״ל אל על היוצא דוד מימון והנכנס גונן אוסישקין, עדני סימקין, מנכ״ל MSC ישראל ושמואל שילה, יו״ר סקופ.