במימונה אצל פיני סבח

אלפי אורחים מכל קצוות הארץ לקחו חלק בחגיגת מימונה מסורתית, אותנטית ובאווירה חמה, בביתו של הבעלים והמנכ״ל של קבוצת מילניום פיני סבח במעמד אורח הכבוד, נשיא המדינה ראובן ריבלין


13:19 ,12.04.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

מזג האוויר הסוער לא מנע את הגעתם של אורחים רבים לחגוג את חגיגת המימונה. כשהוא לבוש בבגדים מסורתיים וחיוך רחב נסוך על פניו קיבל פיני סבח, מנכ״ל ובעלים של קבוצת מילניום, את פניהם של אלפי מבקרים שבאו מכל קצוות הארץ ליהנות מאווירת חג אותנטית ושמחה, מוסיקה וכיבוד מסורתי כיד המלך. 

 

על הארוח המרשים היו אמונים ילדיו וחתניו ובראשם נורית, רעייתו של פיני, כשאורח הכבוד של חגיגת המימונה היה נשיא המדינה ראובן ריבלין שנתקבל בחום רב על ידי האורחים. ״הייתי כאן כשר, כיו״ר כנסת ואמרתי לך שאם אהיה נשיא, אהיה כאן גם כן״, אמר הנשיא לפיני סבח הנרגש. הנשיא הודה למשפחת סבח על הכנסת האורחים והוסיף: ״זו הדלת הפתוחה במלוא מובן המילה. הבית הפתוח והרצון לפתוח את הלב זו אחת המסורות היפות שיש. כולנו אחים. תרבחו ותסעדו״. 

 

בחגיגה לקחו חלק שרים וחברי כנסת רבים לרבות השר לשעבר וראש השב”כ לשעבר אבי דיכטר, השר גלעד ארדן, חברת הכנסת מירי רגב, השר לשעבר סילבן שלום וכן ראש עיריית אשדוד ד”ר יחיאל לסרי וראשי ערים נוספים, שגרירים, בכירי ענף התובלה והלוגיסטיקה בישראל לרבות מנהלי נמלים, מנהלי חברות ספנות ולוגיסטיקה ומכובדים רבים נוספים.