גולד בונד: אנרגיה ירוקה הודות להתקנת מערכת סולארית באשדוד

הקבוצה התקינה שתי מערכות סולאריות על גגות שניים מהמבנים באשדוד בשטח כולל של 15,000 מ״ר לפי שיטת ״מונה נטו לצריכה עצמית״. אריה קרמן, מנכ״ל הקבוצה: המערכות החדשות יחסכו שימוש בסולר ויגבירו את השימוש באנרגיה ירוקה


11:39 ,28.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת גולד בונד התקינה לאחרונה על גגות שניים ממבני החברה באשדוד מערכות סולאריות על שטח של 5,000 מ״ר ו-10,000 מ״ר אשר יוכלו לספק לקבוצה צריכה עצמית של עד 940 KWP ( Kilowattpeak היא האנרגיה שמספקים הפאנלים הסולריים בתנאים סטנדרטיים). בדרך זו תוכל החברה לייצר אנרגיה ירוקה במתקניה באשדוד בשיטת ״מונה נטו לצריכה עצמית״, קרי, החברה מייצרת אנרגיה עבור צריכה עצמית שלה וכל אנרגיה עודפת מועברת לחברת החשמל לטובת זיכוי עתידי של החברה.

 

מנכל קבוצת גולד בונד, אריה קרמן, ציין כי ״המערכות הסולאריות יחסכו שימוש בסולר ויגבירו את השימוש באנרגיה ירוקה לשמירה על הסביבה״. מר קרמן הוסיף כי החברה  רכשה לאחרונה שני מנופי RTG חשמליים ובימים אלו מתקינה מנוף RTG חשמלי נוסף, זאת לעומת שימוש במלגזות הפועלות על סולר מזהם.

 

סמנכ״ל החברה, מר עמוס דעי, הזכיר כי החברה הקימה לאחרונה באשדוד מתקן חדשני ומתקדם לשטיפת איזו טנקים ומכליות כביש בסטנדרטים מהגבוהים בארץ תוך שימוש באלמנטים לטובת שמירה על איכות הסביבה בכל הנוגע לטיהור אוויר ופינוי שפכים ״ברמה שלא מביישת מסופים דומים באירופה״.

 

מהקבוצה נמסר כי המהלכים האחרונים, בשילוב התקנת המערכות הסולאריות, משתלבות ביעדי החברה לשמור על הסביבה ולהשתמש באנרגיה ירוקה.

 

קבוצת גולד בונד מפעילה מסופי מטענים באשדוד כמו גם שטח אחסנה חופשית בעורף נמל חיפה. חברת גולדבונד מתמחה באחסנה, בשינוע כולל שינוע ברכבת ובמתן פתרונות לוגיסטיים לכל סוגי המטענים והמכולות וברשותה צי משאיות המעניק שירותי הובלת מכולות ומטענים.