זכיינית UPS בישראל תנהל את הפעילות הלוגיסטית של נינטנדו

הניהול הלוגיסטי יכלול ייבוא המוצרים מנינטנדו באירופה, גיור המוצרים לשיווק בישראל, ניהול המלאי והפצת המוצר עד ללקוח הקצה. בנוסף UPS תתפעל את מעבדת השירות שתנוהל בצמוד לפעילות. זאת במסגרת שת״פ אסטרטגי עם תור גיימינג


12:04 ,15.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל החלה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם תור גיימינג, המפיצה הרשמית של נינטנדו בישראל, במסגרתו UPS תנהל את כל הפעילות הלוגיסטית של החברה בישראל. הניהול הלוגיסטי יכלול ייבוא המוצרים מנינטנדו באירופה, גיור המוצרים לשיווק בישראל, ניהול המלאי והפצת המוצר עד ללקוח הקצה. בנוסף UPS תתפעל את מעבדת השירות שתנוהל בצמוד לפעילות.

 

שיתוף הפעולה מתאפשר אודות להקמת המרלו״ג החדש של UPS במודיעין באוגוסט האחרון, בעלות של 100 מיליון שקל. במרכז הלוגיסטי מוטמעות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות תהליכי אחסנה וליקוט אוטומטיים, מערכות בקרת מלאי דיגיטליות, שירותי מעבדה ותיקון, אזורי הדרכה לפיתוח עובדים ופתרונות קצה נוספים.

 

תור גיימינג נבחרה על ידי נינטנדו אירופה להיות המפיץ הרשמי של נינטנדו בישראל והיא תשיק בקרוב את קונסולת Nintendo Switch לקהל הישראלי. נינטנדו הינו מותג מוביל ואהוב בישראל על ידי מבוגרים וילדים, יצר אייקונים שהפכו לשמות מוכרים בכל בית כמו מריו, דונקי קונג, מטרויד, זלדה ופוקימון.

 

איתי יעקובי, סמנכ״ל השירותים הלוגיסטיים של זכיינית UPS בישראל מציין: ״המרלו״ג החדש מאפשר לנו להעניק סל פתרונות מקיף ללקוחות מתחומים שונים. הניסיון הרב שלנו בעבודה עם גופים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה, תקשורת, גופי ביטחון וחברות מדיקל מאפשר לנו להעניק שירות ייחודי המותאם במיוחד לצרכים המשתנים של נינטנדו בישראל״.

 

רון קלדס, מנכ״ל תור גיימינג נציגת נינטנדו ישראל ציין: ״במסגרת כניסתנו הרשמית לישראל בחרנו בחברת UPS כשותף הלוגיסטי שלנו, שיסייע לנו במשלוח המוצרים מחו״ל, ניהול המחסן המקומי ועד המשלוח לנקודה הסופית שהיא החנות והצרכן עצמו. בימים בהם השירות לצרכן הוא כמעט הכל, אנו מרגישים בטוחים בבחירתנו ומאחלים הצלחה משותפות לשתי החברות״.