יוניטרוניקס: הסכמים להקמת 3 חניונים אוטונומיים בניו יורק

מתחילת 2019 חתמה החברה על הסכמים להקמת חניונים אוטונומיים בהיקף מצטבר של כ-67.5 מיליון שקל. החניונים החדשים כוללים יכולת חדשנית לטעינת רכבים חשמליים. חיים שני: ביקוש גובר למערכות הרובוטיות המתקדמות שלנו


09:48 ,11.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת יוניטרוניקס, מובילה עולמית בשוק מוצרי האוטומציה, המחסנים האוטומטיים והחניונים האוטונומיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, הודיעה היום כי החברה הנכדה יוניטרוניקס סיסטמס אינק, חתמה על הסכמים להקמת חניונים אוטונומיים בעיר ניו יורק, ארה״ב. סך התמורה הצפויה לחברה עבור הפרויקטים מסתכמת בכ-4.8 מיליון דולר (כ-17.5 מיליון שקל) והם מתוכננים להסתיים במהלך שנת 2020.  

 

חיים שני, מנכ״ל יוניטרוניקס: ״אנו גאים לדווח על ההסכמים הנוספים להקמת חניונים אוטונומיים בצפון אמריקה. עד כה הושלמו ונמסרו ללקוחות החברה 7 חניונים אוטונומיים בצפון אמריקה ו-11 נוספים נמצאים בשלבי ביצוע שונים. ההסכמים עליהם חתמנו בשבועות האחרונים להקמת חניונים אוטונומיים, בהיקף מצטבר של כ-67.5 מיליון שקל, מעידים על הביקוש הגובר למערכות הרובוטיות המתקדמות שלנו ועל ההכרה של יזמים ומפעילי חניונים ומחסנים ביתרון התחרותי של הטכנולוגיה של החברה ואיכות מוצריה. שלושת החניונים החדשים כוללים יכולות חדשניות לטעינת רכבים חשמליים מסוג EV וכן רכבים מסוג Plug-in Hybrid. יכולת זאת מציבה את יוניטרוניקס בחזית הטכנולוגיה בתחום ומאפשרת ללקוחות החברה מוכנות לעידן הרכבים החשמליים״.

 

יצוין כי על מנת לאפשר למגזר הפתרונות האוטומטיים ולמגזר המוצרים להמשיך ולצמוח באופן מיטבי, ולאור השוני המהותי הן באופי הפעילות של כל מגזר והן בבשלות התפעולית-ארגונית שלו, החברה הודיעה לפני מספר חודשים על החלטה עקרונית של דירקטוריון החברה לבחון פיצול פעילויות החנייה והמערכות הלוגיסטיות האוטומטיות לחברה נפרדת בשם יוטרון.