פלטרנספורט ואבי-עד התמזגו לחברה משותפת

החברה המשותפת, אשר שמה הוא "הלמן לוגיסטיקה בינלאומית ישראל", כבר החלה לעבוד תחת קורת גג אחד. אבי כהן: "המיזוג הינו פרי חברות רבת שנים בין מנהלי החברות", מיכאל מוגרבי: "השלם עולה על סכום חלקיו"


13:07 ,25.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברות השילוח ועמילות המכס "פלטרנספורט" ו"אבי-עד" חגגו בשבוע שעבר את מיזוג החברות לחברה משותפת תחת השם  "הלמן לוגיסטיקה בינלאומית ישראל" ב"קומה ה-4" בתל אביב.

 

במסגרת הערב נישאו נאומי ברכה של מנהלי שתי החברות וברכת שנה טובה לכלל העובדים, כל זאת על רקע אוכל משובח, שתייה, מופע משעשע של אסף אשתר וריקודים אל תוך הלילה.

מיכאל מוגרבי, מנכ"ל משותף פלטרנספורט: "זאת התרגשות והנאה גדולה למזג שתי חברות בעלות מוניטין של 100 שנים בענף. קיימת סינרגיה מופלאה בין פעילויות שתי החברות והשלם עולה על סכום חלקיו".

 

אבי כהן, מנכ"ל אבי-עד: "המיזוג הינו פרי חברות רבת שנים בין מנהלי החברות ושיתוף פעולה טוב ופורה שיביא להקמת חברה גדולה מובילה ודומיננטית בשוק".

 

גל שריג, מנכ"ל משותף פלטרנספורט: "לאחר הליך שארך חמישה חודשים על מיזוג תהליכי העבודה ניתן לומר שהדברים מתחברים מצוין וחלק ניכר מהפעילות עובד כבר תחת קורת גג אחת, מכאן אפשר רק להמשיך ולגדול ולהתפתח".