תואם רכשה את נציגת Kerry Logistics בישראל

הרכישה של KLI Advanced Logistics Solution בסכום שאינו ידוע ממתינה לאישור מהממונה על ההגבלים העסקיים


12:34 ,11.03.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

תואם, חברת היצוא והיבוא של מפעלי התעשייה בקיבוצים, רכשה את KLI Advanced Logistics Solution, הנציגה בישראל של ענקית הלוגיסטיקה Kerry Logistics.

 

סכום הרכישה אינו ידוע. במכתב למנהלי רכש בישר מנכ"ל תואם רן רונן על הרכישה, שעדיין מצפה לאישור מהממונה על ההגבלים העסקיים.

 

במכתב הסביר רונן, שתואם נאלצה להתאים את עצמה לשינויים שחלו בעשור האחרון בדרך הפעולה של המפעלים הקיבוציים, כשאחת ההתאמות היא העמקת הפעילות בשוק השילוח ועמילות המכס. עוד צורך נדרש, כתב רונן, הוא שיפור השירותים במזרח הרחוק ליצואנים וליבואנים.

 

עוד נכתב, שלאחר חודשים של בחינת התקשרויות עם חברות שילוח בישראל ובעולם, נמצאה KLI כמתאימה ביותר.

 

Kerry Logistics היא חברה סינית, הנסחרת בבורסה של הונג קונג, ונחשבת לחברת השילוח המובילה באסיה ובסין בפרט. בבעלות החברה מרכזים לוגיסטיים בסין ובעולם. בשנת 2013 נבחרה Kerry Logistics כחברת השילוח הטובה באסיה על ידי כתבי עת מקצועיים.

 

Kerry Logistics מתמחה במרכזים לוגיסטיים לאיחסון, שירותי ערך מוסף והפצה, מסופי מכולות ומטען, שירותי נמל, שירות קורייר והפצת חבילות דואר והפעלת מסופי רכבת וציי משיות. בבעלות החברה 2.4 מיליון מ"ר של משרדים ומחסנים בעולם והיא מעסיקה 10,000 עובדים ב-1,600 ערים ברחבי העולם, מתוכן 330 ערים בסין. מחזור המכירות השנתי של החברה עומד על 1.5 מיליארד דולר.

 

מרשות הממונה על ההגבלים העסקיים לא התקבלה תגובה לדברים.