אוריין ערכה יום עיון פרונטלי בנושא רפורמת התקינה

אחרי שנתיים של וובינרים וזום, קיימה חברת אוריין ברביעי האחרון, מפגש פרונטלי לכ-100 מלקוחות החברה באודיטוריום החדש, בקריית אוריין בנושא רפורמת התקינה. המפגש כללי סיור במטה החברה והרצאה מאת עו״ד גיל נדל על הרפורמה בתקינה


14:21 ,28.11.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת חוק ההסדרים, נכנס לתוקף תיקון חשוב, הנוגע להקלות ביבוא מוצרים לישראל שחייבים תקן. לאור חשיבות הנושא, ואחרי שנתיים של וובינרים וזום, קיימה חברת אוריין ברביעי האחרון, מפגש פרונטלי לכ-100 מלקוחות החברה באודיטוריום החדש, בקריית אוריין בנושא רפורמת התקינה.

 

המפגש נפתח בסיור קצר במטה החברה ובמרכז המיון וההפצה הכולל ממיינת אוטומטית מהמתקדמות בעולם.

 

בהמשך הרצה עו״ד גיל נדל, שותף וראש תחום דיני יבוא ויצוא במשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן, על הרפורמה בתקינה שנכללה בחוק ההסדרים האחרון, ועמד על החידושים החשובים שבה: המסלול הבינלאומי והרחבת משטר ההצהרות והגברת האכיפה. ההרצאה זכתה להתעניינות רבה בקרב המשתתפים ולמרצה הופנו שאלות רבות.

 

יריב פוזנר, סמנכ״ל שיווק ומכירות באוריין, מסר: ״ההתרגשות היא כפולה, גם לקיים מפגש פרונטלי אחרי שנתיים של וובינרים וזום וגם לארח את לקוחותינו באודיטוריום החדש והמושקע שלנו״.

 

מאוריין נמסר כי ״ימי העיון שמקיימת החברה מתבצעים במסגרת ״אוריין קמפוס״ למען העשרת לקוחות במידע על עניינים מקצועיים שוטפים, לימוד והתמקצעות בתחומים הקשורים לעבודה״.