אייטרנס שינעה מעבדה לחקר וירוסים חיים עבור האוניברסיטה העברית

הפרויקט כלל שינוע של שמונה מכולות מתוכן 3 מכולות OOG במידות חריגות, וזאת בתקופה בה נמל לונג ביץ׳ בקליפורניה חווה צוואר בקבוק בהמתנות לאניות ובעליית מטענים לאנייה. העבודות הלוגיסטיות כללו בניית ארגזי עץ למבנים הפנימיים וכן עיטוף באלומיניום ופלסטיק לבן


12:58 ,27.04.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אייטרנס לוג׳יסטיקס נבחרה ע״י האוניברסיטה העברית בירושלים לשנע מעבדת BSL3 לחקר וירוסים חיים, כגון נגיף הקורונה וכן למחקר נגיפים נוספים.

 

מחברת אייטרנס נמסר כי ״מדובר בפרויקט ייחודי מסוגו, אשר כלל איסוף מורכב מבית הספק בחוף המערבי בארה״ב  לצד תקופת ספנות מאתגרת במיוחד בה חווינו מחסור בציוד, במובילים יבשתיים ובעיקר במקום באוניות, שעה שבידנו 8 מכולות ומתוכן 3 מכולות OOG אשר חרגו במידות ולא עמדו בפנינו אפשרויות רבות בזמן שנמל הטעינה בלונג ביץ׳, קליפורניה, חווה צוואר בקבוק של מעל ל-10,000 TEU’s הממתינים לעלות לאונייה, דבר שהצריך מאיתנו להפעיל את מנכ״ל האוניברסיטה בפנייה לרשויות בלוס אנגל׳ס לשם קבלת שיתוף פעולה מצדם וכן פעולה מהירה של סוכני NVOCC של אייטרנס אשר העניקה לנו עדיפות מיד לאחר סיום הפעולות הלוגיסטיות בארה״ב הכולל איסוף מורכב למחסן לוגיסטי של סוכננו, עיטוף ב-Foil אלומיניום - אלמנט דומה למשלוחים מבוקרי טמפרטורה - וכן עיטוף כפול נוסף בפלסטיק לבן - כל זאת על מנת להגן על ציוד המעבדה וכיאה לציוד רפואי רגיש״.

 

עוד נמסר מחברת אייטרנס כי העבודות הלוגיסטיות כללו בניית ארגזי עץ למבנים הפנימיים: ״על מנת למקסם את פעולות ההמכלה של תעלות המעבדה, הצינורות וכל שאר חלקי המעבדה נאלצנו לבנות מדפים פנימיים בתוך המכולות הסגורות הנוספות וזאת גם לשם חסכון במקום לצד המכלה בטוחה - פעולה שחסכה ללקוח שינוע בכשלוש מכולות נוספות״.

 

אמיר ישראל סכר, מנכ״ל ובעלים של חברת אייטרנס, מסר: ״ברצוננו להודות בראש ובראשונה למכס ישראל, מכס אשדוד על הירתמותם לפרויקט לאומי כה חשוב מסוגו, לתורגמן הובלות אשר פעלו ללא לאות, לפריקה מהירה ועבודות לילה בנחישות וביעילות לשם העברת הטובין בזמן ולעמוד בלוחות הזמנים של האוניברסיטה אשר מארחת את מהנדסי הספק האמריקאי השבוע, טרם הרצת המעבדה בפועל. על הפרויקט פיקד מנהל מחלקת היבוא של האוניברסיטה, מר דביר ניסטנפובר, אשר עבד עם אייטרנס ימים ולילות על מנת שהפרויקט יצליח״.