היום: DSV השלימה את רכישת Panalpina

בעקבות כך תקום אחת מחברות הלוגיסטיקה והתובלה הגדולות בעולם עם 60 אלף עובדים ונוכחות ב-60 מדינות. סיגל מנהיים קצוביץ׳, מנכ״לית DSV ישראל: ״מיזוג שתי החברות ייצר ערך רב״. חברת עמית: ״נמשיך להוביל את השוק בארץ ולייצג את Panalpina ללא שינוי עד להודעה חדשה״


12:07 ,19.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך היום (ב׳) צפוי להסתיים הליך חילופי המניות עליו הוסכם בין חברת DSV וחברת פנאלפינה כך שחברת DSV משלימה למעשה את רכישת חברת Panalpina. בעקבות כך החברות מאחדות כוחות ויחלו לפעול כחברה אחת תחת המותג DSV. בעקבות חילופי המניות יתבצעו שינויים עליהם התקיימו הסכמות – קורט לארסן ייהפך ליו״ר חברת פנאלפינה וכן שלושה חברי הנהלה נוספים של DSV יהפכו לחברים בדירקטוריון חברת פנאלפינה. בעקבות כך חברת DSV תקבל למעשה שליטה מלאה על חברת פנאלפינה. נזכיר כי פנאלפינה קיבלה את הצעת הרכש של DSV באפריל השנה, וזאת לאחר מו״מ שנמשך כחודשיים. 

 

חברת Panalpina נמנית עם הספקים המובילים בעולם של פתרונות שרשרת אספקה עם כ-14,500 עובדים ב-70 מדינות. השילוב עם DSV יוצר את אחת מחברות התובלה והלוגיסטיקה הגדולות בעולם עם 60,000 עובדים ב-90 מדינות. בעקבות האיחוד, כאמור,  14,500 עובדי Panalpina ברחבי העולם יצטרפו ל-40,000 עובדי DSV.

 

המיזוג התפעולי בפעילות שתי החברות הופך את DSV לאחת מחברות התובלה והלוגיסטיקה הגדולות בעולם עם היקף שילוח של 1.7 מיליון טון באוויר, 2.9 מיליון TEU בים, מיליון משלוחים באמצעות הובלה יבשתית וניהול 6 מיליון מ״ר של שטחי אחסון. סניפי החברה הממוזגת ברחבי העולם ימשיכו לפעול תחת השם DSV.

 

מנכ״ל DSV, יינס ביורן אנדרסן, ציין כי ״אנחנו נרגשים לקבל את פנאלפינה על לקוחותיה, עובדיה ובעלי המניות שלה לחיק DSV. שתי החברות שלנו ישיגו יותר יחדיו, וייצרו ערך רב יותר עבור בעלי המניות. סיום העיסקה מסמן את תחילתו של הליך אינטגרציה ובמהלכו נשאף לספק את רמת השירות הגבוהה שלקוחותינו מכירים וסומכים עליה״.

 

מנכ״לית DSV ישראל, סיגל מנהיים-קצוביץ׳, ציינה: ״אנו שמחים ונרגשים לרגל האיחוד הסופי וקבלת הלקוחות והעובדים של חברת Panalpina בעולם למשפחת DSV. מיזוג שתי החברות ייצר ערך רב עבורנו ועבור לקוחותינו״.

 

חברת עמית: נמשיך להוביל את השוק בארץ ולייצג את Panalpina ללא שינוי

 

מחברת עמית נמסר בתגובה כי ״במהלך היום צפוי הרגולטור של השוק המשותף לאשר את המיזוג בין שתי החברות, החברה המאוחדת תיקרא DSV. בישראל, חברת עמית תמשיך להוביל את השוק בארץ ולייצג את   PANALPINA  ללא כל שנוי, עד להודעה חדשה. עמית תמשיך לתת רמת השירות איכותית וגבוהה, כשם שנותנת ללקוחותיה זה 67 שנים, בעצמאות מלאה ובבעלות משפחות בארי ושני״.