חברת DSV Panalpina רוכשת את עסקי הלוגיסטיקה המשולבת של Agility

שווי הרכישה הינו כ-4.2 מיליארד דולר ולאחר המיזוג חברת DSV PANALPINA תהיה חברת הלוגיסטיקה וההובלות השלישית בגודלה בעולם. בשנת 2020 היו ל-GIL הכנסות של 4 מיליארד דולר, בעיקר בתחום ההובלה הימית והאווירית


08:54 ,16.08.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

שנתיים לאחר רכישת חברת Panalpina השוויצרית, חברת התחבורה והלוגיסטיקה הדנית מכריזה שוב על רכישה גדולה, והפעם של Agility GIL (Global Integrated Logistics).

 

מיזוגים ורכישות הינו חלק ידוע מהאסטרטגיה ארוכת הטווח של DSV Panalpina והחברה הוכיחה את יכולתה פעמים רבות הן ברכישת והן בהצלחה בשילוב חברות עם מודלים עסקיים דומים כמו DSV Panalpina. שווי רכישת GIL הוא 4.2 מיליארד דולר.

 

מחלקת הלוגיסטיקה הגלובלית המשולבת (GIL) היא חלק מ-Agility ואחת מספקיות ההובלה והלוגיסטיקה המובילות בעולם. בשנת 2020 היו למחלקה זאת הכנסות של 4 מיליארד דולר, בעיקר בתחום ההובלה הימית והאווירית כמו גם כ-17,000 עובדים.

 

מחברת DSV PANALPINA נמסר כי לאחרונה היא השלימה את האינטגרציה עם הרכישה הגדולה ביותר של החברה עד כה, חברת Panalpina השוויצרית, וכעת, עם רכישת GIL היא תהפוך לחברת הלוגיסטיקה וההובלה השלישית בגודלה בעולם עם הכנסות משולבות של כ-22 מיליארד דולר - עלייה של כ-23% - וכוח עבודה משולב של יותר מ-70,000 עובדים ברחבי העולם.

 

עוד נמסר מחברת DSV PANALPINA כי חטיבת הים האוויר, החטיבה הגדולה ביותר של DSV Panalpina, תתחזק משמעותית עם רכישת GIL ותבסס את הדירוג בין הספקים הגדולים בעולם עם קרוב ל-2.8 מיליון מכולות (TEU) ויותר מ-1.6 מיליון טונות של הובלה אווירית המשונעת מדי שנה. יכולות לוגיסטיקת החוזים, שהן חשובות יותר ויותר בשל שרשראות אספקה ​​מורכבות וערוצי הפצה משתנים, יחזקו את חטיבת הפתרונות של DSV עם כושר אחסון נוסף של GIL של יותר מ-1.4 מיליון מ״ר, בעיקר ב-APAC (אסיה - פסיפיק) ובמזרח התיכון. יתר על כן, GIL תוסיף פעילות הובלות בכבישים לרשת DSV באירופה ובמזרח התיכון ובכך תגדיל את התחרותיות של DSV בכל שלוש החטיבות.

 

לדברי מנכ״ל קבוצת DSV PANALPINA, ביורן אנדרסן, ישנן סיבות טובות רבות לאחד כוחות עם ספק התחבורה והלוגיסטיקה במזרח התיכון: ״GIL ו- DSV הינם התאמה מצוינת, ואנו גאים בכך שנוכל להודיע ​​על הסכמתנו לאחד כוחות. השילוב של שתי הרשתות הגלובליות שלנו יספק לנו את ההזדמנות להציע ללקוחותינו רמת שירות גבוהה אף יותר. מעמד השוק החזק של GIL ב-APAC ובמזרח התיכון משלים היטב את הרשת של DSV ויתמוך בשאיפות שלנו ליצירת ערך לטווח הארוך. שתי הקבוצות שלנו כבר חולקות תרבות של יזמות ובעלות מקומית, ואנו מצפים לקבל את הצוות המוכשר של GIL ב-DSV״ .