חברת K+N: שירות מקוון חדש להובלת מכולות מלאות

השירות המקוון החדש נקרא בשם KN Pledge והחברה מבטיחה זמני משלוח ידועים מראש. מי שלא יקבל את המשלוח שלו בזמן לא יצטרף לשלם עבור ההובלה


11:33 ,18.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

ספקית הלוגיסטיקה השוויצרית Kuehne + Nagel השיקה את השירות המקוון החדש שלה עבור הובלת מכולות מלאות FCL אשר עונה לשם KN Pledge. 

 

החברה ציינה כי למרות שקיימים חידושים טכנולוגיים בתחום התחבורה, עלולים להיווצר עיכובים בהובלת המשלוח בשל צפיפות במסופים, ברכבת או על הכביש, בשל תנאי מזג האוויר או כל הפרעה אחרת שעלולה להתרחש לאורך השרשרת הלוגיסטית. 

 

עם זאת, הפתרון החדש KN Pledge מתיימר להבטיח את זמני השינוע עבור הובלת מכולות מלאות, תוך אחריות מלאה על כל שילובי ההובלה האפשריים מנקודת המוצא של המטען ועד ליעד הסופי. 

 

אוטו שכט (Schacht), חבר בהנהלה הבינלאומית של K+N, ציין כי ״מה שמיוחד בשירות המקוון והחדש שלנו הוא שהוא מאפשר ללקוחות שלנו לקבל הצעות עבור FCL בנוסף למשלוחי LCL בתוך שניות - מכל נקודה כמעט בעולם לכל נקודה אחרת עם זמן הובלה מובטח. 

 

בנוסף, לקוחות אשר הזמינו משלוח עם שירות KN Pledge לא יצטרכו לשלם עבור המשלוח שלהם במקרה של עיכובים בלתי נמנעים. החברה גם הבטיחה אחריות מורכבת המכסה מגוון של סיבות או נזק של עד מאה אלף דולר לכל מכולה.