עמיטל: חברת TFC הפעילה את מערכת Unifreight Accounting

מדובר במערכת הנהלת חשבונות היושבת כולה בענן ומעניקה שירות תפור במידה למשלחים ולסוכני המכס בישראל. עדו אמיתי, מנכ״ל עמיטל דאטה: מדובר בקפיצה טכנולוגית גדולה עם יתרונות רבים״


12:02 ,11.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת TFC עלתה לאוויר לאחרונה עם מערכת Unifreight Accounting  של חברת עמיטל. מדובר במערכת היושבת כולה בענן ומעניקה שירות תפור במידה למשלחים ולסוכני המכס בישראל. המערכת משלימה את מגוון הפתרונות של עמיטל בענן, החל מ CRM והצעות מחיר, תפעול (באמצעות ממשקי Hybrid מיוניפרייט) ועתה - הנהלת חשבונות.

 

עדו אמתי, מנכ״ל עמיטל דאטה: ״פיתוח המערכת הוא חלק מתפיסת עולם של מעבר לענן תוך ניצול יתרונותיו ויתרונות הטכנולוגיה המתקדמת בה אנו מפתחים. עם המערכת הזאת אנחנו עוברים ממערכת שפותחה בשנת 1988 היישר לשנת 2018 שזו השנה בה התחלנו את הפיתוח, ומדובר בקפיצה טכנולוגית גדולה עם יתרונות רבים״.

 

מרסל נוסימוביץ, מנכ״לית חברת TFC: ״חברת TFC היא לקוח של עמיטל מעל 30 שנה. לאורך כל התקופה הזו אנו מקפידים להתעדכן טכנולוגית בכלל וכמובן גם בכל החדשנות שמביאה חברת עמיטל. מערכת חדשה של הנהלת חשבונות תאפשר לנו לקדם את תפיסת העולם שלנו במעבר המדורג לענן, שמירה של שקיפות וקשר דיגיטלי ללקוחותינו, ועבודה ללא נייר״.

 

פרלה בסרבה, משנה למנכ״ל עמיטל: ״מערכת Unifreight Accounting פותחה במקביל לפיתוחים משמעותיים מאד שנעשו בעמיטל במהלך השנים האחרונות. אזכיר רק את מערכת שער עולמי יבוא, ניהול תורים לעבודה ללא נייר, מודול הצעות מחיר משוכלל ואת מערכת ה- e-Commerce . וכאשר הגענו סוף סוף לשלב היישום אנו נאלצים להתמודד עם מגבלת המרחק שיצרה הקורונה. אולם אני שמחה לומר ששיתוף הפעולה שקיבלנו בעבודה מול TFC כמו גם אצל לקוחות אחרים, מאפשר לנו ליישם את המערכת תוך כדי עבודה מרחוק עם עיכובים זניחים בלבד״.

 

יוסי דמוך, מנהל כספים בחברת TFC: ״הפתרון של חברת עמיטל כולל ממשק טבעי ליוניפרייט והכי חשוב, כל הנתונים של הנה״ח הקודמת הוסבו ע״י עמיטל למערכת החדשה ובכך הקלו מאד על פרוייקט המעבר״.

 

ירון כהן, מנהל המוצר בעמיטל דאטה: ״הפתרון שפיתחנו משלב ידידותיות תוך ניצול הטכנולוגיה המודרנית תוך שמירה על התחכום הנדרש מהצרכים היחודיים של ענף השילוח הבינלאומי ועמילות המכס (החל בצורך להתמודד עם כמות גדולה מאד של תנועות, איתור תנועות של תיק או ג׳וב בודד, רב מטבעיות, ניהול קבוצות של לקוחות ועוד). כל זאת בנוסף ליתרונות הטמונים בקשר האינטגרלי עם יוניפרייט, לדוגמא - שימוש בתנאי האשראי המוגדרים בתפעול כחלק ממעקב הגבייה שמול הלקוח״.

 

פרטים נוספים על מערכת Unifreight Accounting נמצאים בכתבה שפורסמה לאחרונה במגזין PORT2PORT לצפייה בפורמט הדיגיטלי לחצו כאן.