חברת DHL אקספרס: הושקו שירותי שילוח לבחריין

על פי הודעת החברה ניתן יהיה לבצע ייצוא וייבוא מהמדינה המרתקת מיד אחרי ראש השנה. יונתן איבגי, סמנכ״ל המסחר של DHL אקספרס: גאים להיות חלוצי השילוח לעולם הערבי ולאפשר לקהילה העסקית להגשים את הפוטנציאל שלה


10:15 ,17.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אקספרס ישראל הודיעה אמש על פתיחה מידיית של שירות השילוח לבחריין. על פי הודעת החברה ניתן יהיה לבצע ייצוא וייבוא מהמדינה המרתקת מיד אחרי ראש השנה.

 

״בפברואר 1960 נותקו היחסים הלוגיסטיים כאשר דואר בחריין הודיע כי הוא מפסיק לאפשר מסחר ושילוח עם ישראל. היום אנחנו מבשרים על פתיחת הקו מחדש בצורה מלאה״, כך מסר לנו יונתן איבגי, סמנכ״ל המסחר של DHL אקספרס בישראל. ״החל מיום שני הקרוב יהיה ניתן לשלוח משלוחים בכל רמות המשקל למדינה המסקרנת ולקבל ייבוא בצורה פשוטה ובלחיצת כפתור. ממש כמו לשלוח לצרפת״.

 

לדברי יונתן איבגי: ״בדיוק כמו עם איחוד האמירויות, מדובר במדינה עם כלכלה מאוד בריאה, צמיחה משמעותית ופעילות מוגברת של מסחר בצורה של רכש בינלאומי. פתיחת הקו מגיעה כשבועיים לאחר פתיחת הקו לאמירויות, ערוץ לוגיסטי שעברו בו תוך ימים בודדים מאות משלוחים – רובם ככולם דוגמאות ומוצרים לעידוד תחילת מסחר מול שער הכניסה החדש למזרח התיכון. אנחנו שומעים את הסיפורים ומנתחים את התכולות דרכן ניתן להיחשף לסיפורי הצלחה ישראליים. כל הטוב של ישראל כבר בדרך לשם, החל ממגוון סוגי הטכנולוגיה הישראלית ועד למוצרי ים המלח, מוצרי יודיאקה והפתעות נוספות. אנחנו גאים להיות חלוצי השילוח לעולם הערבי ואלו שמאפשרים לקהילה העסקית להגשים את הפוטנציאל שלה״.

 

נציין כי DHL אקספרס בבחריין מפעילה תשתית רחבה מאוד הכוללת מרכז מיון בינלאומי, 47 טיסות יוצאות ונכנסות ביום, יכולת תפעול של 25,000 משלוחים ביום קיימים בבחריין בפריסה מלאה מאז שנת 1976.