אל על מטענים מתרחבת לפעילות בין לאומית

החברה הודיעה כי תוסיף פעילות משמעותית בין אירופה לאסיה וארה״ב באמצעות הסכם שת״פ עם חברת המטען האמריקאית Cargo Jet X. טיסת המטען הראשונה לדובאי המריאה אתמול


10:02 ,17.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

כצעד משלים לאסטרטגיה של אל על מטענים לשרת את לקוחות השוק הישראלי, אל על מטענים תוסיף פעילות משמעותית בין אירופה לאסיה וארה״ב. הפעילות תתבצע במסגרת הסכם Joint venture עם החברה האמריקאית Jet X. בשלב ראשון רכשה חברת Jet X שני מטוסי 747 מטען שיתחילו לפעול במסגרת המיזם המשותף כבר החל מחודש אוקטובר הקרוב.

 

נציין כי פעילות החברה תתבצע תחת פעילות חברת לונג טייל, הנמצאת בברמודה הנמצאת בשליטת אנגליה, דבר המאפשר למטוסי המיזם זכויות טיסה ישירות מאירופה ולאירופה ומעבר מעל שטחים אוויריים של מדינות רבות.

 

מחטיבת המטענים של אל על נמסר כי הפעילות מתחילה בסדרת צ׳רטרים שחכרה ענקית השילוח והלוגיסטיקה DSV. 

 

עוד נמסר מחברת אל על כי בנוסף לצ׳רטרים שיוחכרו עבור לקוחות גלובליים מתוכננות פעמיים בשבוע טיסות להונג קונג ושנחאי מליאז׳, כאשר טיסות אלו ימשיכו לניו יורק.

 

מהחברה נמסר כי ״ללקוחות הישראלים תוספת הפעילות תסייע ותעניק פתרונות נוספים להטסה מהמזרח הרחוק וניו יורק במטוסי מטען״.

 

מחברת Cargo Jet X נמסר כי ״הנהלת Cargo Jet X מביעה אמון מלא ביכולותיה של חטיבת המטענים של אל על, ומתכוונת להמשיך ולהרחיב את צי מטוסי המטען המיועד לפעילות בין לאומית במסגרת המיזם המשותף״.

 

טיסה ראשונה לדובאי

 

נזכיר כי חברת אל על מטענים הודיעה לאחרונה על השקת קו מטענים קבוע בין תל אביב לדובאי דרך ליאז׳. אתמול אחר הצהריים יצאה טיסת המטען הראשונה בקו זה על מטוס של חברת אטלס העובדת בשת״פ עם אל על מטענים.

 

צפו ברונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים של אל על: