חברת MSC משיקה שירות שבועי ישיר מנמלי האמירויות

ענקית הספנות תציע לציבור היבואנים הישראלים שירות ישיר שבועי חדש ומהיר שיחבר את נמלי אבו דאבי וג׳בל עלי באיחוד האמירויות, ישירות עם נמל חיפה. עדני סימקין, מנכ״ל MSC ישראל: מעריכים שהיקפי הסחר בין המדינות יתרחבו משמעותית


14:43 ,16.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

על רקע הסכם השלום עם איחוד האמירויות, ענקית הספנות MSC תציע לציבור היבואנים הישראלים שירות ישיר שבועי חדש ומהיר שיחבר את נמלי אבו דאבי וג׳בל עלי באיחוד האמירויות, ישירות עם נמל חיפה.

 

הפקידה השבועית בנמלי האמירויות תתבצע באמצעות שירות INDUS EXPRESS שרק לאחרונה שודרג ובמסגרתו זמן ההפלגה הישיר מאבו דאבי לחיפה יעמוד על 16 ימי הפלגה בלבד וההפלגה בין מג׳בל עלי לחיפה תארך 17 ימים בלבד.

 

נציין כי יבואנים ישראלים רבים צפויים להרחיב את עסקיהם אל מול חברות הפועלות באזורי הסחר החופשי באמירויות. אזורים אלו מספקים לסוחרים, למשקיעים וליזמים מגוון רחב של הזדמנויות ללא חסמי בירוקרטיה, עם רמת מיסוי נמוכה ועם תמריצים כלכליים ותשתיות מודרניות, על מנת ליצור את האווירה האידיאלית לצמיחתם של העסקים, מה שמהווה עבור יבואנים ישראלים רבים הזדמנות של ממש.

 

בחברת MSC מזהים את המגמה ועדני סימקין, מנכ״ל MSC בישראל, ציין הבוקר כי הסכם השלום שנחתם אמש מהווה עבור ישראל והאמירויות ציון דרך משמעותי בפעילות הכלכלית בין המדינות ובפרט בשירותי ההובלה הימית. על כן, ציין סימקין, בחברה מעריכים שהיקפי הסחר בין המדינות יתרחבו משמעותית ולאור זאת הוחלט בחברה להתאים את שירות ה- INDUS בהתאם לדרישות היבואנים הישראלים.

 

נזכיר כי רק לאחרונה קו השירות INDUS EXPRESS שודרג ומעתה הוא מקשר ישירות את נמלי הודו והאמירויות, עם נמל חיפה ומשם בשירות אקספרס לארה״ב עם זמן הפלגה קצר במיוחד של 12 ימים בלבד מנמל חיפה לנמל ניו יורק ופקידה ישירה בנמל יוסטון.

 

עוד נמסר כי השירות המשודרג וזמני ההפלגה הקצרים מותאמים לשוק הקירורים והוא יאפשר את הגדלת היצוא החקלאי ליבשת האמריקאית.

 

כאמור, סבב השירות החדש יהיה כדלקמן:

Mundra - Nhava Sheva - Haifa - New York - Charleston- Savannah - Freeport - Houston - Freeport - Gioia Tauro - King Abdullah Port - Abu Dhabi - Jebel Ali - Karachi Port Qasim - Mundra