קבוצת מעין: נציגי הנהלת Group7 ביקרו בישראל

נציגי הנהלת חברת השילוח הגרמנית נפגשו עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים המקיימים סחר באוויר ובים עם גרמניה. קבוצת מעין: נקבעו יעדים אסטרטגיים לצורך המשך חיזוק הפעילות המשותפת


10:42 ,14.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך השבוע האחרון התקיים ביקור בן שבעה ימים של נציגי הנהלת חברת השילוח הגרמנית Group7 המיוצגת בישראל על ידי קבוצת מעין. מר Jorg Vieth מנהל סניף המבורג אשר אחראי על הפעילות והקשרים מול ישראל ומר Jan Buhbe מנהל פעילות הסחר האווירי של חברת Group7 הינם מסוכני המטענים הוותיקים והמנוסים ביותר בקו גרמניה – ישראל, והם מקיימים קשרי עבודה של יותר משני עשורים עם קבוצת מעין.

 

מקבוצת מעין נמסר כי ביקור זה הינו חלק מסדרת ביקורים דו שנתיים בהם הנהלת Group7 נפגשת עם לקוחות עובדים ופוטנציאליים המקיימים סחר באוויר ובים מגרמניה. קבוצת מעין הינה אחת מחברות השילוח הגדולות ביותר בקו גרמניה - ישראל בים ובאוויר. במסגרת זו התקיימו דיונים מקצועיים בן החברות ונקבעו יעדים אסטרטגיים לצורך המשך חיזוק הפעילות המשותפת, המשך פיתוח השירותים וטכנולוגיות המידע הניתנים ללקוחות קבוצת מעין.

 

לחברת Group7 פריסה בגרמניה של 9 סניפים לוגיסטיים עם שטח מחסנים כולל של 330 אלף מ״ר המשמש לטובת המכלות, אחסון סחורות, בקרת איכות, אריזה והפצה בכל רחבי גרמניה.

 

מר דודי רוזברוך, מנכ"ל ל מעין אוברסיז, ציין כי "ביקור זה הינו שיאו של שיתוף פעולה בן יותר משני עשורים בין קבוצת מעין להנהלת Group7. רוזברוך הוסיף כי "ביקור זה תרם רבות להבנה עמוקה של השינויים במבנה שוק השילוח בישראל וצרכי והלקוחות הישראליים. אין לנו ספק שהשותפות העמוקה עם Group7 בשילוב עם הצוות המקצועי של מעין ימשיכו להיות הגורם המוביל בשילוח האווירי וימי בן גרמניה וישראל״.