קרן ההשקעות לגאסי תרכוש 50% ממנטפילד

קרן לגאסי תשקיע כ-60 מיליון שקל עבור 50% מהחברה כאשר הסכום יוזרם לחברה וישמש את מנטפילד להמשך פעילות ההתרחבות שלה. לפני כחודש הודיעה מנטפילד על רכישת חברת ״אחים כהן הובלות״


10:33 ,09.11.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

קרן לגאסי המתמחה בהשקעות בחברות פרטיות, הודיעה כי לגאסי תשקיע במנטפילד, חברת הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי הישראלית.

 

מנטפילד היא בין חברות השילוח המובילות בישראל והיחידה בעולם שפתחה רשת גלובלית עצמאית, ולגאסי תשקיע 60-50 מיליון שקל עבור 50% מהחברה. הסכום יוזרם לחברה וישמש את מנטפילד להמשך פעילות ההתרחבות שלה.

 

ציין כי רק לפני כחודש הודיעה מנטפילד על רכישתה את חברת ״אחים כהן הובלות״. לחברה צי של 72 כלי רכב וניסיון של למעלה מ-30 שנה בהובלות פנים ארציות. בעקבות הרכישה החברה תשנה את שמה ל״מנטפילד הובלות״ (MIT).

 

קרן לגאסי הוקמה על ידי אילון פנחס, שניהל קודם לכן השקעות בקרן ויולה; נדב הררי, ששימש כמנכ״ל קבוצת כלמוביל; ובן אוריון, ששימש כראש מחלקת מיזוגים ורכישות בחברת פרומתיאוס ייעוץ. קרן לגאסי פועלת בשותפות עם קבוצת ויולה והיא גייסה כ־200 מיליון שקל לביצוע ההשקעות שלה. ההשקעה במנטפילד צפויה להתבצע בתוך מספר חודשים  בכפוף לקבלת אישורים רגולטוריים שונים.

 

מנטפילד הוקמה לפני 38 שנים על ידי אלי ונאווה יצהרי. מנכ״ל קבוצת מנטפילד כיום הוא עומר יצהרי שהקים את הפעילות הבינלאומית. לחברה משרדים באנגליה, ארה״ב, איטליה, גרמניה, צרפת, סין, טאייוון, הונג קונג, ויאטנם, קוריאה, וירדן. החברה פועלת בתחום שרשרת האספקה: הובלה ימית, אווירית ויבשתית וניהול שרשרת אספקה בינלאומית, הכוללת עמילות מכס, אחסון והפצה.

 

החברה מעסיקה 600 עובדים, ומחזור ההכנסות השנתי שלה מוערך ב־600 מיליון שקל.