ביומד 2008: משלחת ביוטכנולוגיה קוריאנית תבקר בישראל

החברות הקוריאניות תקיימנה במהלך הביקור סדרת פגישות אישיות עם חברות ישראליות וכן יבקרו בתערוכה וישתתפו בהרצאות שונות


00:00 ,19.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברות הקוריאניות תקיימנה במהלך הביקור סדרת פגישות אישיות עם חברות ישראליות וכן יבקרו בתערוכה וישתתפו בהרצאות שונות
 
משלחת חברות ביו טכנולוגיה ופרמצבטיקה קוריאניות תגיע לישראל לתערוכת ביומד 2008, שתתקיים בת"א בתאריכים 27-29 במאי 2008. המשלחת הקוריאנית מורכבת מכ-40 נציגי חברות בקוריאה בתחומי הביוטכנולוגיה, הפארמה, הציוד הרפואי והמחקר. זוהי השנה החמישית ברציפות בה מגיעה משלחת מדרום קוריאה לקחת חלק בתערוכה וזאת הודות למאמצים של הנספח המסחרי של התמ"ת בסיאול.
 
חברות מובילות שתגענה עם המשלחת הנם: חברת Hanmi, SK Chemicals, נציגי 2 בתי החולים והאוניברסיטאות המובילות בקוריאה. בנוסף יצטרפו למשלחת נציגי ממחוזות  WONJU, הידוע בתעשייה הרפואית, וכן יגיעו לארץ נציגי מחוז .Jeolla Namdo לקידום הקשרים בתחום הרפואי עם ישראל.
 
במסגרת הביקור ייחתם הסכם שת"פ בין נציגי מחוז WONJU מכון היצוא.
 
החברות הקוריאניות תקיימנה במהלך הביקור סדרת פגישות אישיות עם חברות ישראליות שתואמו על ידי הנספחות המסחרית של המנהל לסחר חוץ בתמ"ת בסיאול בשיתוף מכון היצוא, וכן יבקרו בתערוכה וישתתפו בהרצאות שונות. בנוסף תקיים המשלחת סיור מקצועי.
 
הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בקוריאה, אלון שלזינגר, מסר כי ענף מדעי החיים הוא ענף המקודם בעדיפות עליונה על ידי הנספחות הכלכלית בקוריאה בשנים האחרונות וכי המשלחות הקוריאניות המגיעות לביומד גדלות משנה לשנה ומהוות מוקד משיכה לחברות מובילות בתחום מדעי החיים בקוריאה.


הנספחות המסחרית בקוריאה מתמקדת בבניית מערך קשרים מקומיים שיאפשרו חדירה נכונה של חברות ישראליות לשוק המקומי שהינו בעל דפוסי התנהגות ייחודיים וכן פעילות לקידום השקעות בתחום הפארמה בישראל.