מינהל המכס: ״כלב משקף״ בתחרות הצילום של ארגון המכס העולמי

התחרות השנתית עמדה השנה בסימן ״סביבה עסקית בטוחה לפיתוח הכלכלה״. אבי ארדיטי: ״התמונה ממחישה את המבט הייחודי בפעילות מינהל המכס בגבולות ישראל״


12:25 ,02.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מינהל המכס השתתף בתחרות הצילום השנתית של ארגון המכס העולמי WCO לשנת 2018, המארח מדי שנה את תחרות הצילום של רשויות המכס בעולם. השנה, עמדה התחרות בסימן ״סביבה עסקית בטוחה לפיתוח הכלכלה״, כאשר התמונות אמורות לתאר את המכס בפעולה, על תפקידיו ותחומי אחריותו הרבים והמגוונים.

 

התמונה שנבחרה לייצג את מינהל המכס ברשות המסים בתחרות, צולמה על ידי דורון מלר, סגן מנהל היחידה לבלו ומס קנייה ברשות המסים, במסלול הירוק בשדה התעופה בן גוריון, במהלך בדיקה שגרתית של תיירת שנכנסה לגבולות ישראל. 

 

התמונה, עם קריצה הומוריסטית, מציגה את השימוש בטכנולוגיות מתקדמות לצד הגורם האנושי וזה ההולך על ארבע, כמו במקרה שלנו, ומתארת את העבודה הנעשית על בסיס יומיומי במטרה לסכל הברחות של סחורות ומוצרים לא חוקיים, תוך סיוע של יחידת הכלבנים ברשות המסים.

 

ראש מינהל המכס, אבי ארדיטי ציין כי ״התמונה ממחישה את המבט הייחודי בפעילות מינהל המכס בגבולות מדינת ישראל וחשיבות של אכיפה ממוקדת לצד טכנולוגיה מתמקדת״.