מערכת LOGBOX: מתגברים צוותים למתן פתרון ליבואנים לניהול תיקי יבוא מהבית

היתרונות המובנים של מערכת LOGBOX בולטים מתמיד ובפרט בימים בהם עובדים נאלצים להישאר בבתים לרגל המצב. צוותי LOGBOX תוגברו והם נערכים לפעילות מתוגברת ומענה מהיר


12:06 ,18.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מערכת LOGBOX, המציעה ליבואנים חיבור אונליין למסמכי עמילות המכס המתנהלים אצל סוכני המכס, זמינה מאז ומתמיד לפעילות מהמשרד או הבית, אולם בימים אלו בהם עובדים רבים נאלצים להישאר בבתים, היתרונות המובנים של המערכת בולטים מתמיד ומאפשרים המשך עבודה חלקה, תוך שמירה על פעילות השרשרת הלוגיסטית.

 

כאמור, יבואנים רבים, הנאלצים בימים אלו להסתגל לעבודה מהבית, יוכלו באמצעות מערכת ה-LOGBOX להיכנס לתיקי עמילות המכס שלהם, ביבוא, ולבצע מגוון רחב של פעולות לרבות טעינת מסמכים נדרשים לתיק העמילות, לחתום דיגיטלית, לנהל תצהירי יבואן, לצפות ולאשר ניירת שסוכן המכס מעלה לתיק. העבודה מתבצעת כך שכל פעולה שיבצע העובד מביתו, תעדכן את מערכות המיחשוב של סוכן המכס ובכך ניתן יהיה למזער עד למינימום האפשרי את הצורך להתקשר לסוכן המכס או להעביר ניירת באמצעות אימייל או פקס. באופן זה, ניתן להימנע מעיכובים בלתי רצויים של שחרור סחורות מהמכס.

 

על רקע זה ולרגל המצב, תוגברו בימים אלו צוותי LOGBOX לפעילות מוגברת בכדי להציע מענה מהיר, לאור העובדה כי יבואנים רבים נאלצים לעבוד מהבית.

 

נדגיש כי המערכת אינה דורשת התקנה מיוחדת אלא פועלת מהענן תוך שימוש בשם משתמש וסיסמה. בימים אלה ולרגל המצב ניתן להתחבר למערכת ללא עלות לתקופת ניסיון של 14 יום.

 

לפרטים נוספים באתר LOGBOX לחצו כאן.