ישראל דנציגר עוזב תפקידו כמנכ״ל המשרד להגנת הסביבה

דנציגר: ״זכיתי להוביל ביחד עם השר זאב אלקין מהפכות משמעותית המצילות חיים ומשפרות את בריאותם של תושבי מדינת ישראל״. דנציגר מכהן כמנכ״ל המשרד להגנת הסביבה מספטמבר 2015


12:31 ,30.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ״ל המשרד להגנת הסביבה, ישראל דנציגר, הודיע היום כי הוא עוזב את תפקידו. 

 

ישראל דנציגר אמר היום: ״אני שמח על ההזדמנות, בהובלת השר זאב אלקין, להביא את המשרד בשנים האחרונות להתמקדות במניעה והפחתת זיהומים וסיכונים, וכן בהצלת חיים ושיפור הבריאות תוך צמצום פערים כלכליים וחברתיים. יזמנו מהלכים אסטרטגיים משמעותיים ששמו את המשרד להגנת הסביבה במרכז העשייה הממשלתית. הובלנו מהלכים אסטרטגיים בתחומים מרכזיים במדינה, שהביאו ויביאו להצלת מאות חיי אדם וימנעו אלפי חולים בכל שנה. כל זאת, תוך מתן עדיפות לאלו שידם אינה משגת. בכלל זה: מהפכת התחבורה הנקייה; מהפכת האנרגיה הבריאה כולל הפחתת השימוש בפחם והתייעלות אנרגטית; אסטרטגיית פסולת חדשה לישראל תוך שיפור הטיפול ומניעת זיהומים וסיכונים מפסולת; נדל״ן ופיתוח בריא; הפחתת זיהום אוויר במפרץ חיפה וסגירת מכל האמוניה; הגברת הפיקוח והאכיפה; שיפור השירות של המשרד להגנת הסביבה באמצעות תוכנית טרנספורמציה דיגיטלית ועוד״.

 

השר להגנת הסביבה, זאב אלקין: ״אני מודה לישראל דנציגר על העבודה המשותפת שנעשתה בשנתיים וחצי האחרונות. ביחד הצלחנו להפוך את המשרד להגנת הסביבה לשחקן חשוב ומשמעותי במשק, ולגורם משפיע בחברה הישראלית, ואני מאחל לישראל הצלחה בהמשך הדרך״.

 

עוד ציין דנציגר, כי ״המעבר מההיי-טק להנהגה ציבורית הצליח, ובכוונתי להמשיך ולשרת ציבור ולהתמקד בעשיית טוב לכל תושבי מדינת ישראל. אני מודה מאוד לשר זאב אלקין, שבלי הנהגתו הנבונה, המנוסה והעיקשת כל זה לא היה קורה״.

 

דנציגר, המכהן כמנכ״ל המשרד להגנת הסביבה מספטמבר 2015, הגיע לשירות הציבורי לאחר קריירה מוצלחת כיזם ומנכ״ל הייטק, וכן כשותף בהקמה וניהול של מספר עמותות וארגונים הפועלים למען ילדים, נוער ומשפחות בסיכון וכן לקידום תעסוקה בפריפריה החברתית כלכלית.