M3 העולמית תעמיק פעילותה בישראל

מנהלי החטיבה קיימו מפגשים עם לקוחות מרכזיים של חברת הענק בישראל ובחנו העמקת שיתוף הפעולה עימם וכן עם לקוחות פוטנציאלים נוספים בתחומי התעופה,האלקטרוניקה ותעשיית הרכב


00:00 ,01.10.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

M3 ישראל חודרת לתחום מסנני מים לתעשייה ולצריכה ביתית.
 
מנהלי חטיבת התעשייה של קונצרן התעשייה הענק M3 מארה"ב ומאירופה ובראשם הנשיא העולמי של חטיבת התעשייה, H.C. Shin, ביקרו השבוע בחברת M3 ישראל במטרה לבחון את העמקת פעילות חטיבת התעשייה בישראל, ולאור הגידול המשמעותי בפעילות חטיבת התעשייה הישראלית בכ-35% בשנת 2006 .
 
המפגש מציין גם שנתיים של פעילות והשלמת תהליך רה ארגון שהוביל המנכ"ל הישראלי איי ג'יי ננבאטי.
 
מנהלי החטיבה קיימו מפגשים עם לקוחות מרכזיים של חברת הענק בישראל ובחנו העמקת שיתוף הפעולה עימם וכן עם לקוחות פוטנציאלים נוספים בתחומי התעופה,האלקטרוניקה ותעשיית הרכב.
 
בנוסף התקיימו מפגשים בתחום תעשיית התרופות, ומסנני המים הביתיים, זאת בעקבות רכישת הענק של חברת CUNO המתמחה במסנני מים לשימוש תעשייתי וביתי. אפשרויות להעמקת שיתופי פעולה עם תעשיות בטחוניות נבחנו אף הם, בדגש על שילוב טכנולוגיות מתקדמות לשיפור תהליכי שיקום כלי תחבורה בזמן חירום. לדברי רובין טורגרסון, דירקטורית חטיבת התעשייה האירופאית של 3M, "צוות חטיבת התעשייה בישראל, עשה עבודה מצויינת בניתוח והבנת הצרכים של אותם סגמנטים בשוק הישראלי שפתרונות 3Mנותנים להם מענה ייחודי ובעל ערך מוסף, המאפשר להם להצליח ובכך להגביר את יעילותם וריווחיותם".
 
מנהל חטיבת התעשייה של M3 ישראל, ניר לשם מסר, כי החברה חודרת, בימים אלה, לתחום סינון נוזלים, בעקבות רכישת חברת CUNO העולמית, על ידי M3 העולמית. חברת CUNO נחשבת לאחת החברות העולמיות המובילות את תחום סינון הנוזלים, התעשייתי והביתי. מדובר במוצרי סינון נוזלים המיועדים לתעשיית התרופות והאלקטרוניקה ועוד ובמוצרים המיועדים לייצור מזון ומשקאות ולמסננים ביתיים, שהינם מוצר מבוקש ביותר בארץ ובעולם.
 
עוד הוסיף ניר, כי הגידול המשמעותי במכירות חטיבת התעשייה ב-M3 נבע מגידול בכל התעשיות בהן פועלת החטיבה- רפואה, טכנולוגיה, רכב, אלקטרוניקה ובשנת 2007 מתכננת החברה להגדיל שוב את היקף המכירות, גם בזכות החדירה לתחום סינון המים, שהינו מפותח ביותר בישראל ובעל פוטנציאל מכירות גבוה.