אוריאל לין: לשדר עסקים כרגיל ולתת גיבוי למערכת המדינית והביטחונית

נשיא איגוד לשכות המסחר קורא למגזר העסקי שלא לשקוע בתחזיות קודרות, היות וכלכלת ישראל היא חזקה


14:14 ,21.07.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא איגוד לשכות המסחר עו"ד אוריאל לין קרא היום (ב') לכל המגזר העסקי ובעלי העסקים לתת תמיכה מלאה וגיבוי למערכת הביטחונית והמדינית בתקופה זו. 

 

אמר לין: "המגזר העסקי, שמאחוריו עומדים כ-2 מיליון תושבים הקשורים ותלויים בו באופן ישיר, הינו הבסיס לחוסנה החברתי-כלכלי של המדינה. הוא חייב היום לעמוד איתן ולהוות עורף כלכלי חזק לפעילות המבצעית בדרום.

 

"אסור להיכנס לאווירת דכדוך ותבוסתנות, אשר עלולה לפגוע במורל החיילים הנלחמים ובמורל הציבור. בשעה זו אין מקום לתחזיות קודרות ואין מקום לתובענות יתר, אלא יש לתת את מלוא הגיבוי למערכה הביטחונית בדרום, שמחויבת מציאות ובלתי נמנעת.

 

"על העסקים להמשיך לפעול ככל שניתן במסגרת עסקים כרגיל ולהתאזר בסבלנות. יש לדעת כי המדינה תסייע לעסקים שנפגעו והפיצוי על הנזקים שנגרמו, ישירים ועקיפים, יינתן בעתיד, כפי שנהגה מדינת ישראל בעבר, במלחמת לבנון השנייה ובמבצעים עופרת יצוקה ועמוד ענן, לכל רוחב המגזר העסקי.

 

"כלכלת ישראל היא כלכלה חזקה. היא עמדה במבחנים דומים ונמצאו גם אז המקורות לתת את הפיצוי, על אף הקשיים. חשוב כרגע לשמור על מורל חזק בקרב העסקים והציבור. זוהי חובה בסיסית המוטלת עלינו, כמו על כל המדינה".