ההסתדרות אישרה סכסוכי עבודה חדשים

הוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות, בראשותו של רפי מסט, אישרה מספר סכסוכי עבודה חדשים. בין הסכסוכים שאושרו: השירות המטאורולוגי במשרד התחבורה, מפקחי בניה בוועדות המקומיות והמרחביות לתכנון ובניה ועוד


12:25 ,21.03.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

הוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות, בראשותו של רפי מסט, אישרה היום (ב׳) מספר סכסוכי עבודה חדשים:

 

משרד התחבורה - השירות המטאורולוגי. בין העילות לסכסוך: עומסי עבודה כבדים עקב צמצום בכוח האדם וכן תנאי עבודה בלתי ראויים; העסקת עובדים בחוזים אישיים תוך פגיעה בכוח הארגוני; התעלמות המעסיק מנציגות העובדים.

 

משרד הבריאות – המרכז הרפואי אברבנאל. בין העילות לסכסוך: דרישה לנהל מו״מ על הסכם קיבוצי בשל פגיעה בתנאי העבודה ובביטחונם התעסוקתי של העובדים, עקב כוונה לאחד את המרכז הרפואי הממשלתי אברבנאל לתוך המרכז הרפואי העירוני איכילוב.

 

מפקחי בניה בוועדות המקומיות והמרחביות לתכנון ובניה. בין העילות לסכסוך: דרישה לנהל מו״מ וחתימה על הסכם קיבוצי אשר יסדיר את השלכות תיקון 116 לחוק התכנון והבניה, על מעמדם ותנאי עבודתם של מפקחי הוועדות לתכנון ובניה. וכן, הודעת המעסיק על כוונתו להתלות אחת לתקופה את רישיונו של המפקח ולפגוע בביטחונו התעסוקתי.

 

משרד הביטחון - יחידה ד׳. בין העילות לסכסוך: דרישה לניהול מו״מ אשר יסדיר את השינויים החד-צדדיים שביצעה הנהלת היחידה במתכונת הכוננויות, דבר שגורם לפגיעה בעובדים.

 

מתאמי מחשוב ברשויות המקומיות. בין העילות לסכסוך: דרישה לנהל מו״מ לחתימה על הסכם קיבוצי אשר יסדיר את נושא הגדלת נפח העבודה של העובדים, באופן חד-צדדי וללא הידברות עם נציגות העובדים.