הסכם קיבוצי חדש במפעל טק ג׳ט לייצור להבי מטוסים

700 עובדי המפעל שבבעלות פראט אנד וויטני ורולס רויס וממוקם באזור התעשייה תפן, ייהנו מעלייה של 10% בשכרם לאורך שלוש שנות ההסכם, הגדלת השי לחג, הגדלת תעריף ימי ההבראה, הגדלת קצובת הביגוד ועוד


11:30 ,03.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

ההסתדרות, הנהלת חברת טק ג׳ט וועד העובדים חתמו על הסכם קיבוצי חדש שיחול על כ-700 עובדי המפעל למשך 3 שנים. מפעל טק ג׳ט ממוקם באזור התעשייה תפן ועובדיו מייצרים להבי מטוסים. מחצית מהבעלות על המפעל מצויה בידי חברת ״פראט אנד וויטני״ ומחצית בידי ״רולס רויס״.

 

חתימת ההסכם נערכה במעמד יו״ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי אשר שמואלי, מנכ״ל טק ג׳ט ערן משעלי, יו״ר נעמת במרחב עופרה אלקיים כהן, מזכיר האיגוד המקצועי מהמרחב עו״ד בוטרוס סוסאן, יו״ר הוועד הייתם נסר אלדין, מנהלת משאבי אנוש בטק ג׳ט ענבר עוז, חברי הוועד ונציגי ההנהלה.

 

זהו ההסכם הקיבוצי השני שנחתם במפעל, והוא משמר ומעגן את מרבית זכויות העובדים והתנאים שנקבעו בהסכם הראשון. עם זאת, ההסכם החדש כולל בין היתר תוספות שכר של כ-10% בתקופת ההסכם מהן ייהנו כלל העובדים.

 

בנוסף הוא כולל תיקוני שכר משתנים של עד 15%, הגדלת השי לחג שמקבלים העובדים פעמיים בשנה ב-100 שקל ל-700 שקל, הגדלת תעריף ימי ההבראה, הגדלת קצובת הביגוד והקצאה של תקציבים למען פעילויות רווחה לעובדים.

 

יו״ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי, אשר שמואלי, מסר: ״אני מברך את כל העוסקים במלאכה – הנהלת המפעל, ועד העובדים ונציגי האיגוד המקצועי - שהשכילו להגיע להסכם מצוין שהוא לטובת העובדים והמפעל כאחד. ההסתדרות במרחב תמשיך לדאוג לכל העובדים באזור הגליל המערבי ולחיזוק מעמדם״.

 

יו״ר הוועד, הייתם נסר אלדין: ״תודה לנציגי ההסתדרות וההנהלה על התמיכה והליווי במהלך המו״מ. אני מבקש במיוחד להודות גם למאות עובדי מפעל טק ג׳ט ולחברי הוועד על התמיכה והאמון לאורך כל הדרך״.