התאחדות התעשיינים מרחב צפון חנכה מרכז גישור לתעשיינים

המרכז יכלול צוות היגוי, שכולל את מנהלי מרכז הגישור, מנהל מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים ונציגים מתוך ההנהלה הציבורית של המרחב ושל אגודת בית התעשיינים חיפה, שינסו להימנע מדיון משפטי


11:31 ,17.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

התאחדות התעשיינים במרחב צפון חנכה מרכז גישור ייחודי לתעשיינים.

 

בראש מרכז הגישור יעמוד צוות היגוי, שכולל את מנהלי מרכז הגישור, מנהל מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים ונציגים מתוך ההנהלה הציבורית של המרחב ושל אגודת בית התעשיינים חיפה. מרכז הגישור מנוהל בהתנדבות על ידי תעשיינים, או תעשיינים לשעבר, אקדמאים, בעלי הסמכה כמגשרים.

 

מטרת הגישור היא הליך ליישוב סכסוכים בהסכמה, כחלופה להתדיינות בבית משפט. אל המרכז החדש לגישור יכולים לפנות תעשיינים הנתקלים במקרה של חילוקי דעות עם צד ג’ (ספק, לקוח, מפעל אחר), כאשר לצדדים הניגשים להליך שמורה הזכות להפסיק את הגישור בכל שלב.

 

מרכז הגישור מעמיד לטובת התעשיינים מגשרים מוסמכים, המסייעים ליישב מחלוקות בין תעשיינים ובין תעשיינים לצדדים שלישיים במגוון תחומים, כגון סכסוכים עסקיים או סכסוכי עובדים.  

 

בנוסף מקיימת ההתאחדות פעילות הסברה, קורסים, ימי עיון והכשרות בתחום הגישור.  

 

מנהל התאחדות התעשיינים מרחב צפון ליאור אפלבאום: "הגישור חוסך משאבים רבים, בעיקר של זמן ותקציב, משפר את הרגשת המגושרים, מסייע בפיתרון מוסכם של מחלוקות ומאפשר גשר להמשך שיתוף פעולה עתידי בין גורמים שונים שנקלעו למחלוקת. אנחנו שמחים ליזום מהצפון מרכז כזה שמתווסף לסל שירותים רחב שאנחנו מאפשרים לחברות ומפעלי תעשייה, כמו גם הסקטור העסקי במרחב".

 

התעשיין הוותיק רן קובו, ממובילי פעילות הגישור: "כמנהל בתעשייה וכמגשר, אין לי כל ספק שהליך הגישור מהוה דרך נכונה, יעילה ומהירה והיא  המתאימה ביותר עבור  התעשיינים לצורך  פתרון חילוקי דעות. גישור באמצעות מגשרים בעלי רקע ניהולי תעשייתי, המכירים את המאפיינים הייחודיים לענפי התעשייה השונים, מגדיל משמעותית את הסיכוי להצלחת ההליך לשביעות רצונם של כל הנוגעים בדבר" .