חברת KLA: הכנסות של למעלה ממיליארד דולר ברבעון

החברה דיווחה על רווח של 193 מיליון דולר, והכנסות של 1.097 מיליארד דולר עבור התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי של השנה הפיסקלית של 2019. ריק וולאס, נשיא ומנכ״ל KLA: ״הגענו להישגים מרשימים אלו למרות שוק מאתגר של ביקושים קצרי-טווח״


11:36 ,15.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת KLA הנחשבת לחברה מובילה בינלאומית בבקרת תהליכים בשוק המוליכים-למחצה ובתעשיות נלוות, הכריזה בשבוע החולף על התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של השנה הפיסקלית 2019, אשר הסתיים ב-31 למרץ. החברה דיווחה על רווח של 193 מיליון דולר, והכנסות של 1.097 מיליארד דולר, עם רווח למניה של 1.23 דולר בדילול מלא, על בסיס GAAP.

 

״חברת KLA סיימה את הרבעון השלישי עם תוצאות טובות מאד, בגבול העליון ואף מעל לתחום היעד, עבור ההכנסות והרווח למנייה״. אמר ריק וולאס, נשיא ומנכ״ל KLA. ״הגענו להישגים מרשימים אלו למרות שוק מאתגר של ביקושים קצרי-טווח,  וכך הוכחנו כי המודל העסקי של KLA עמיד וגמיש וכי האסטרטגיה שלנו המתמקדת בגיוון הכנסות ומצוינות בתפעול - עובדת״.

 

״ב-20 לפברואר אושר סופית המיזוג עם אורבוטק. רכישה זו סייעה לנו להרחיב את הנגיעה שלנו בשרשרת הערך בעולם האלקטרוניקה, לרבות הזדמנות לשווקים חדשים בשווי של 2 מיליארד דולר, והגדלת היכולת לשרת לקוחות, חדשים וקיימים, החשופים לשווקים בצמיחה מהירה, כמו תשתיות 5G, טלפונים חכמים ושוק הרכב״, המשיך מר וולאס. ״בהסתכלות קדימה אנו רואים פוטנציאל יוצא מן הכלל הנובע ממיזוג זה, כולל הזדמנויות חדשות להגדלת היצע המוצרים שלנו, כמו גם, סינרגיות משמעותיות נוספות, הצפויות להתרחש ב-12 עד 24 החודשים הבאים״.