יורם בליזובסקי: התאחדות התעשיינים הקימה ועדה מקצועית לענייני ההגבלים

התאחדות התעשיינים, הקימה ועדה מקצועית לענייני ההגבלים העסקיים. בראש הוועדה עומד שאול קוברינסקי, חבר נשיאות התאחדות התעשיינים


00:00 ,07.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
התאחדות התעשיינים, הקימה ועדה מקצועית לענייני ההגבלים העסקיים. בראש הוועדה עומד שאול קוברינסקי, חבר נשיאות התאחדות התעשיינים. יורם בליזובסקי, מנכ"ל התאחדות התעשיינים שמסר על כך ציין, כי בוועדה ישנם חברים נציגי האיגודים השונים – המזון, הטקסטיל, האלקטרוניקה והתוכנה, המתכת והחשמל, מוצרי בניה וצריכה, וכימיה ופרמצבטיקה. את פעילות הוועדה ילווה עו"ד אלדד כורש, ממשרד עמית-פולק-מטלון ושות'.

בליזובסקי ציין, כי הוועדה תטפל בקיום הדברות שוטפת עם משרד הממונה על ההגבלים העסקיים. כן תרכז הוועדה פניות ובעיות עקרוניות של מפעלים מול הממונה. הוועדה תעסוק גם ביזום שינויי חקיקה וגיבוש עמדה לרעיונות החקיקה שמעלה הממונה. כן תגבש הוועדה דרכי פעולה כלליות וספציפיות מול הממונה על ההגבלים העסקיים ותבחן לעומק סוגיות שונות העולות מעת לעת בנושא ההגבלים העסקיים והקשורות לתעשייה ולמפעליה.

בליזובסקי ציין, כי המלצות הוועדה המקצועית לענייני ההגבלים העסקיים בהתאחדות התעשיינים, יובאו להכרעה בפני נשיאות התאחדות התעשיינים.