עמיר שיווק: גיא בינשטוק מונה למנכ״ל

לבינשטוק ניסיון ניהולי ושיווקי עשיר בתעשיית החקלאות והנדל״ן המניב. עמיר שיווק עוסקת בהפצה של חומרי הדברה, דשנים, תערובות, אריזות ומוצרים חקלאיים אחרים עם מחזור מכירות שנתי של כמיליארד שקל


13:08 ,06.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת עמיר שיווק והשקעות בחקלאות בע״מ העוסקת בשיווק ובהפצה של ציוד ומוצרים לחקלאות וכן השקיעה בחברה המתמחה בתחום הקנאביס הרפואי (BOL), מדווחת על כניסתו של גיא בינשטוק לתפקיד מנכ"ל החברה. לעמיר שיווק מחזור מכירות שנתי של כמיליארד שקל.

 

גיא בינשטוק ניהל קרוב ל-20 שנה את חברת מהדרין, חברה ציבורית בעלת היקף מכירות שנתי של כ-1.3 מיליארד שקל, והיה אמון על פעילויות שונות ביניהן: השבחת נדל״ן, עיבוד מטעים, תפעול מפעלי אריזה ומיון, שיווק תוצרת חקלאית ואספקת שירותי קירור בשטח רחב של מעל ל-32,000 מ״ר. בנוסף, במסגרת תפקידו כסמנכ״ל כלכלה ופיתוח בחברת מהדרין, הוביל את נושא השבחת הנדל״ן ופיתוח מיזמים בתחום הנדל״ן והשיווק.

 

גיא בינשטוק הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

 

עמיר שיווק והשקעות בחקלאות עוסקת בשיווק והפצה של תשומות למגזר החקלאי באמצעות 26 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. החברה עוסקת בהפצה של חומרי הדברה, דשנים, תערובות, אריזות ומוצרים חקלאיים אחרים. כמו כן, השקיעה עמיר שיווק בחברה המתמחה בתחום הקנאביס הרפואי (BOL).